Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, med rustning hadde jeg ikke sett de store skinnende musklene hans.. Nei det var mere sånn lær greier.. sånn gladiatoren eller noe. Men ja, tror det var Jarmo. om du så en som lignet på gollum i bakgrunnen, så kan det godt være meg du så Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pff, prøver liksom å bidra til det som egentlig var dagens tema, men det ble forbigått til fordel for russerjenter på helseroadtrip. QQ. Det blir liksom litt tard om bare meg og deg skal sitte og diskutere det. Da kan vi vel egentlig heller ta det i det rette forumet, så slipper vi å irritere på oss sosiale ikke-nerder. Pff, jeg ser stadig vekk begrensede samtaler foregå i dette emnet. That is, de gangene jeg klarer å følge med. 8D Uansett, jeg skal på en forelesning om greske bystater og Roma i republikktiden (ie. pre-Caesar). Toodles ~ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jente-roadtrip + meg? =D Eller bare ikke. Tror ikke jeg hadde turt det sammen med dere Du er velkommen til å være med YO-naz. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Haha! Najs.... Kan jeg være sån shoruk hai eller va de orkene heter? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det heter Uruk-Hai. Jeg vil være fe eller alv. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ja Uruk.Hai shuruk-hai.. samme det. Eplefe, du havner i Orkekategorien sammen med meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Not a chance in hell, Rasch. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jo, for det er ikke ditt valg. Jeg ser ikke for meg deg som alv. Nei du er ork sammen med meg. VI skal ut på tur nå til mordor, skal vist være en dude som skal ødelegge for oss eller noe. Blir du med eller? VI har Espen som guide. Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Eplefe er ikke en ork. Eplefe er den onde, utspekulerte og alltid like skjønne lederen. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mao. fe. Get used to it, ellers blir jeg en SLEM fe. Og det vil du ikke. Det kan påføres større skader om noen irriterer meg. Bare spør Nie. Og L4r5. Jeg tok nesten ballene hans med en kjøkkenkniv. Men Nie stoppet meg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 VI har Espen som guide. har du med en gullring? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) JA, men jeg er på internett, så i have no fear! Du er ork. Den slemmeste, styggeste og største av dem alle! Espen: Nei, det har vist han duden vi skal finne. Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja-a, Eplefe kan være en jævlig skummel fe. x) Som for eksempel kjøkkenknivtrusselen jeg fikk. Ikke noe "forlater du meg dreper jeg meg selv" der i gården, nei. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Espen: Nei, det har vist han duden vi skal finne. den er grei i will lead you to Mordor Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Forlater du meg dreper jeg deg. Rasch: Det er uhøflig å snakke til speilet med andre til stede. Vi vil og delta i samtalen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jaok, beklager Epleork. Men nå skal vi ut å finne en ring. Espen: Hvor skal skal vi gå nå? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Kan jeg få være med? Jeg kan være en eller annen av de hestefolka som jeg plutselig ikke husket hva het. *skamme seg dypt og inderlig* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 God dagen. Sitter i engelsktimen nå, men klarte ikke å stå imot og måtte sjekke mine innlegg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvem var det da jeg så i drømmen min? En høy kjekk kar med masse muskler og sånn sparta utstyr oppå en hest. That would be me, mister man. Europe - [Hit Collection #04] Rock the Night [4:04] Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Ja du kan være med Nie, men du må være ork du også. Eller så kan du være sånn ikke ork og føle min og epleork sin vrede. Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg