hvorre Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hei. Lurer bare på om noen vet om det er trygt å ha med seg øl- eller ciderbokser i bagasjen ombord på flyet? Jeg tenker altså på bagasjen man har under flyet, ikke håndbagasjen. Blir litt forvirret av svarene jeg finner på google: enkelte mener de kan eksplodere p.g.a. trykk, andre mener det er trygt. Noen som har peiling? De har da små bokser med brus ombord...? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, men de er vel ikke i bagasjerommet under flyet? Eller? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Send spørsmålet til mythbusters Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Lurer bare på om noen vet om det er trygt å ha med seg øl- eller ciderbokser i bagasjen ombord på flyet? Jeg tenker altså på bagasjen man har under flyet, ikke håndbagasjen. Blir litt forvirret av svarene jeg finner på google: enkelte mener de kan eksplodere p.g.a. trykk, andre mener det er trygt. Noen som har peiling? Bagasjerommet er trykkregulert på lik linje med passasjerkabinen, så det skal gå bra. EDIT: Fant dog ut at trykket reduseres noe når flyet er i marsjhøyde, så svake flasker/beholdere kan åpnes. Det skjedde med meg en gang, med en plastikkflaske, hele toalettvesken ble fylt med dusjsåpe. Men ølbokser skal tåle dette fint. Du kan påvise dette ved å lukke en tynn plastflaske (type vannflaske, iste-flaske, men ikke vanlig brusflaske) mens flyet er i marsjhøyde. Innen flyet har nådd bakkenivå vil flasken ha sunket inn en god del. Endret 28. juli 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 *EXTREME RICE!!!!!* HAHAHAHAHAHAHA! Hysterisk. Den skal i mine favoritter :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 *EXTREME RICE!!!!!* HAHAHAHAHAHAHA! Hysterisk. Den skal i mine favoritter :!: Hahaha xD Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 er det deg i extreme rice eller mikkel:P ligna Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg spør igjen. Når alle jentene i Norge på 13-15 år blogger om AKKURAT det samme. Enten er det "outfit" eller hva de gjorde, hva de spiste, hva de har sett på tv.etc. Hvordan kan slike blogger bli populære? Hvorfor gidder noen og lese de bloggene. Jeg skjønner deti kke. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg spør igjen. Når alle jentene i Norge på 13-15 år blogger om AKKURAT det samme. Enten er det "outfit" eller hva de gjorde, hva de spiste, hva de har sett på tv.etc. Hvordan kan slike blogger bli populære? Hvorfor gidder noen og lese de bloggene. Jeg skjønner deti kke. Pedoene på 35 liker å se på bildene vel. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg spør igjen. Når alle jentene i Norge på 13-15 år blogger om AKKURAT det samme. Enten er det "outfit" eller hva de gjorde, hva de spiste, hva de har sett på tv.etc. Hvordan kan slike blogger bli populære? Hvorfor gidder noen og lese de bloggene. Jeg skjønner deti kke. De er ikke populære. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Gah. Jeg trenger et minnekort. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Lurer bare på om noen vet om det er trygt å ha med seg øl- eller ciderbokser i bagasjen ombord på flyet? Jeg tenker altså på bagasjen man har under flyet, ikke håndbagasjen. Blir litt forvirret av svarene jeg finner på google: enkelte mener de kan eksplodere p.g.a. trykk, andre mener det er trygt. Noen som har peiling? Bagasjerommet er trykkregulert på lik linje med passasjerkabinen, så det skal gå bra. EDIT: Fant dog ut at trykket reduseres noe når flyet er i marsjhøyde, så svake flasker/beholdere kan åpnes. Det skjedde med meg en gang, med en plastikkflaske, hele toalettvesken ble fylt med dusjsåpe. Men ølbokser skal tåle dette fint. Du kan påvise dette ved å lukke en tynn plastflaske (type vannflaske, iste-flaske, men ikke vanlig brusflaske) mens flyet er i marsjhøyde. Innen flyet har nådd bakkenivå vil flasken ha sunket inn en god del. Takk for utfyllende svar. Må kanskje ta sjansen på det da. Vil gjerne ta med meg noen norske øl når jeg drar hjem. Har opplevd at boksen med barberingskrem ofte forårsaker søl i bagasjen. Andre som har opplevd dette? Eksploderer ikke, men er ofte klissete etter å ha hatt den i bagasjen. Mulig at den blir det p.g.a. dårlig behandling av bagasjeansvarlige. Bruker alltid å ha den i en liten plastpose, bare for sikkerthets skyld. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Lurer bare på om noen vet om det er trygt å ha med seg øl- eller ciderbokser i bagasjen ombord på flyet? Jeg tenker altså på bagasjen man har under flyet, ikke håndbagasjen. Blir litt forvirret av svarene jeg finner på google: enkelte mener de kan eksplodere p.g.a. trykk, andre mener det er trygt. Noen som har peiling? Bagasjerommet er trykkregulert på lik linje med passasjerkabinen, så det skal gå bra. EDIT: Fant dog ut at trykket reduseres noe når flyet er i marsjhøyde, så svake flasker/beholdere kan åpnes. Det skjedde med meg en gang, med en plastikkflaske, hele toalettvesken ble fylt med dusjsåpe. Men ølbokser skal tåle dette fint. Du kan påvise dette ved å lukke en tynn plastflaske (type vannflaske, iste-flaske, men ikke vanlig brusflaske) mens flyet er i marsjhøyde. Innen flyet har nådd bakkenivå vil flasken ha sunket inn en god del. Takk for utfyllende svar. Må kanskje ta sjansen på det da. Vil gjerne ta med meg noen norske øl når jeg drar hjem. Har opplevd at boksen med barberingskrem ofte forårsaker søl i bagasjen. Andre som har opplevd dette? Eksploderer ikke, men er ofte klissete etter å ha hatt den i bagasjen. Mulig at den blir det p.g.a. dårlig behandling av bagasjeansvarlige. Bruker alltid å ha den i en liten plastpose, bare for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hoho! Hundre sider siden sist jeg var innom, gitt! Gosj'a'meg! Jeg skriver takk-for-maten-tale til bryllupet til søstra mi på lørdag. Tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Hvordan få promillen ut av kroppen fortest mulig? Jobb i morgen... :/ Mitt tips: Siden du skrev det inlegget så tidlig på kvelden betyr det at du har god tid på å bli kvitt promillen, så det er intet problem. Med mindre du har drukket deg helt vekk. Det som jeg regner med du spør om er hvordan du skal bli kvitt bakrusen, siden den varer lengre enn promillen. Det beste der er å drikke mye vann, siden alkohol er dehydrerer deg. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Jeg finner ikke kameraet.... Anoying Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Ja, men de er vel ikke i bagasjerommet under flyet? Eller? Fakk, jeg satt og bomleste...*facepalm* Tror vel det skal gå uansett... Lenke til kommentar
HCG Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Drar til Oslo på Torsdag! Woho! Hvilke spill skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 Drar til Oslo på Torsdag! Woho! Hvilke spill skal jeg kjøpe? Dropp spill, kjøp deg klær heller du Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 (endret) Jeg drar til Frankrike på Torsdag Noen som vet om noen gode foto/hardware/spill/musikk-sjapper i Paris? Drar til Oslo på Torsdag! Woho! Hvilke spill skal jeg kjøpe? Dropp spill, kjøp deg klær heller du Endret 28. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg