Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke naturlig å dusje hver dag, ei heller mange ganger i uken :p

Mange som overdriver hygiene idag. F.eks å dusje etter trening er greit, men når man er avhengig bør man tenke seg litt om.

Det er jo vannmangel i verden, tenk om alle kineserne skulle dusje like mye som vi gjør :p

Yeah, ærlig talt, dusjer man for ofte, vasker man bort nødvendige bakterier.

Samme som å barbere rævskjegget. Det er der for en grunn, folkens ;)

Lenke til kommentar
Liten ting jeg lurer på, men gadd ikke lage egen tråd.

Hvis jeg bestiller f.eks. en sykkel fra et eller annet land, f.eks. nederland, til 1000€ så ville det ikke koste noe mer enn de 1000 + frakt? Tenker på skumle ukjente avgifter osv.

De krever tollavgift på 25% elns. Om jeg ikke husker helt feil. Men du kan jo be butikken sende den som gave og si at prisen som står på pakka skal være 10$

Så alle ting man kjøper på internet i utlandet koster egentlig 25% enn det står pga. toll?

Endret av Wuvahef
Lenke til kommentar

Hvis jeg bestiller f.eks. en sykkel fra et eller annet land, f.eks. nederland, til 1000€ så ville det ikke koste noe mer enn de 1000 + frakt? Tenker på skumle ukjente avgifter osv.

De krever tollavgift på 25% elns. Om jeg ikke husker helt feil. Men du kan jo be butikken sende den som gave og si at prisen som står på pakka skal være 10$

Men ok. Greia er at jeg skal kjøpe elgitar og forsterker denne siden. Hvis man trykker på sverige som land går begge tilsammen for 923€ inkl. frakt og moms. Blir ikke da prisen den samme i Norge, siden både norge og sverige har 25% moms (eller?)

Endret av Wuvahef
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Så alle ting man kjøper på internet i utlandet koster egentlig 25% enn det står pga. toll?

Vil tro det blir dyrere å få det til Norge siden Sverige er med i EU.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...