theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sverige woot lulz, I-da'H? =D Sweden is teh shizzle! Skal dit på søndag, jente-roadtrip. du har mitt nr, og jeg bor i arendal... du er hjertelig velkommen til og besøke meg akkurat når du vil, og jeg og kitty kommer mest sannsynlig en tur innom hamar i påsken Best for deg, det!! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Om du var ett hav vore jag en våg Om du var himmelen skulle jag ha vingar Om du var ett regn hade jag vart hav och land Om du var musikk vore jag en sång Om du var vidderna ville jag va' vinden Men jag skulle inte va' nånting om du inte fanns Endret 28. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Best for deg, det!! må nesten se deg igjen... er jo evigheter siden Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg har nettop våkna etter en SINNSYk god natt/dags søvn! Hva diskuterer dere her idag da Edit: jeg har raka bort ale skjegget på haka.. kjennes ganske rart ut. ? Endret 28. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hva diskuterer dere her idag da ? deg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Meg? Awww.. dere er så søte! Jeg drømte om dere inatt! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sverige woot lulz, I-da'H? =D Sweden is teh shizzle! Skal dit på søndag, jente-roadtrip. Jente-roadtrip + meg? =D Eller bare ikke. Tror ikke jeg hadde turt det sammen med dere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du vet du er nerd når du drømmer om forumet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du vet du er nerd når du drømmer om forumet. Ikke si at du ikke har drømt om andre forumbrukere? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pff, prøver liksom å bidra til det som egentlig var dagens tema, men det ble forbigått til fordel for russerjenter på helseroadtrip. QQ. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Meg? Awww.. dere er så søte! Jeg drømte om dere inatt! hadde jeg store muskler? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Pff, prøver liksom å bidra til det som egentlig var dagens tema, men det ble forbigått til fordel for russerjenter på helseroadtrip. QQ. Det blir liksom litt tard om bare meg og deg skal sitte og diskutere det. Da kan vi vel egentlig heller ta det i det rette forumet, så slipper vi å irritere på oss sosiale ikke-nerder. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Størst muskler! da kan det ikke ha vært meg jeg er like spinkel som L4r5 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvem var det da jeg så i drømmen min? En høy kjekk kar med masse muskler og sånn sparta utstyr oppå en hest. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Størst muskler! da kan det ikke ha vært meg jeg er like spinkel som L4r5 Du kunne sammenlignet med meg, jeg er også spinkel =( Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hvem var det da jeg så i drømmen min? En høy kjekk kar med masse muskler og sånn sparta utstyr oppå en hest. Aaaah, har du drømt om meg? Endret 28. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hvem var det da jeg så i drømmen min? En høy kjekk kar med masse muskler og sånn sparta utstyr oppå en hest. med rustning? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nei, med rustning hadde jeg ikke sett de store skinnende musklene hans.. Nei det var mere sånn lær greier.. sånn gladiatoren eller noe. Men ja, tror det var Jarmo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg