Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Lars, her er lista jeg bruker på Storåsfestivalen:

- BILLETT!!!

- Teltskjøte

- Alkohol-innholdig drikke (f.eks. sprit, vin)

- Ikke alkoholhol-innholdig drikke (f.eks. vann, brus / annet blandevann)

- Mat (f.eks. polarbrød, toast)

- Pålegg (f.eks. bacon-ost, syltetøy)

- Mobil (inkl. lader)

- Penger

- (Kamera + ekstra minnekort)

- Klær for 5 dager (inkl. en del tørre sokker)

- Håndduk

- Toalettsaker

- Solbriller

- Svartsekker

- Regnjakke

- (Støvler)

- Liggeunderlag

- Sovepose

- (Pledd)

- Telt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men numero eno. Sørg for at det er dusj i nærheten. Er jeg på festival, og får ikke dusje annenhverdag, så friker jeg ut.

Du er ikke særlig festivalmenneske skjønner jeg. Tar med våtservietter tenker jeg og sørger for å få dusja en dag. Det får holde.

Lenke til kommentar
men numero eno. Sørg for at det er dusj i nærheten. Er jeg på festival, og får ikke dusje annenhverdag, så friker jeg ut.

Du er ikke særlig festivalmenneske skjønner jeg. Tar med våtservietter tenker jeg og sørger for å få dusja en dag. Det får holde.

Ditto :p

Ikke for det, er gratis kaldtvannsdusjer, og varmtvann for 25 kr, på Storås, samt elv og badestamper og masse rart, så hygiene er ikke så stress, men våtservietter kan være lurt. Det må jeg kjøpe i morgen samt stol.

Lenke til kommentar

Det er ikke naturlig å dusje hver dag, ei heller mange ganger i uken :p

Mange som overdriver hygiene idag. F.eks å dusje etter trening er greit, men når man er avhengig bør man tenke seg litt om.

Det er jo vannmangel i verden, tenk om alle kineserne skulle dusje like mye som vi gjør :p

Lenke til kommentar
Liten ting jeg lurer på, men gadd ikke lage egen tråd.

Hvis jeg bestiller f.eks. en sykkel fra et eller annet land, f.eks. nederland, til 1000€ så ville det ikke koste noe mer enn de 1000 + frakt? Tenker på skumle ukjente avgifter osv.

De kan ihvertfall ikke kreve moms for den vil jeg tro :hmm:

Lenke til kommentar
kan vaske hendene flere ganger for ingenting på rad.

Ditto, ikke på rad men. Blir bare dårlig når folk kommer fra dass uten å vaske henda. Urgh

Liten ting jeg lurer på, men gadd ikke lage egen tråd.

Hvis jeg bestiller f.eks. en sykkel fra et eller annet land, f.eks. nederland, til 1000€ så ville det ikke koste noe mer enn de 1000 + frakt? Tenker på skumle ukjente avgifter osv.

De krever tollavgift på 25% elns. Om jeg ikke husker helt feil. Men du kan jo be butikken sende den som gave og si at prisen som står på pakka skal være 10$

Lenke til kommentar
De krever tollavgift på 25% elns. Om jeg ikke husker helt feil. Men du kan jo be butikken sende den som gave og si at prisen som står på pakka skal være 10$

Det vil vel virke litt lite troverdig at en så stor pakke som en sykkel vil være verdt 10$

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...