Datasmurf Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Lars, her er lista jeg bruker på Storåsfestivalen: - BILLETT!!! - Teltskjøte - Alkohol-innholdig drikke (f.eks. sprit, vin) - Ikke alkoholhol-innholdig drikke (f.eks. vann, brus / annet blandevann) - Mat (f.eks. polarbrød, toast) - Pålegg (f.eks. bacon-ost, syltetøy) - Mobil (inkl. lader) - Penger - (Kamera + ekstra minnekort) - Klær for 5 dager (inkl. en del tørre sokker) - Håndduk - Toalettsaker - Solbriller - Svartsekker - Regnjakke - (Støvler) - Liggeunderlag - Sovepose - (Pledd) - Telt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 men numero eno. Sørg for at det er dusj i nærheten. Er jeg på festival, og får ikke dusje annenhverdag, så friker jeg ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 men numero eno. Sørg for at det er dusj i nærheten. Er jeg på festival, og får ikke dusje annenhverdag, så friker jeg ut. Du er ikke særlig festivalmenneske skjønner jeg. Tar med våtservietter tenker jeg og sørger for å få dusja en dag. Det får holde. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Haha, datasmurf, "BILLETT!!!" øverst; minner meg om Metallicakonserten på Valle Hovin for noen år sida. Jeg glemte selvfølgelig billetten. Hehe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Billetene ligger i en stor konvolutt merket med "REISEDOKUMENTER! VIKTIG" sammen med passet mitt, broderns og damas og flybillettene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 men numero eno. Sørg for at det er dusj i nærheten. Er jeg på festival, og får ikke dusje annenhverdag, så friker jeg ut. Du er ikke særlig festivalmenneske skjønner jeg. Tar med våtservietter tenker jeg og sørger for å få dusja en dag. Det får holde. Ditto Ikke for det, er gratis kaldtvannsdusjer, og varmtvann for 25 kr, på Storås, samt elv og badestamper og masse rart, så hygiene er ikke så stress, men våtservietter kan være lurt. Det må jeg kjøpe i morgen samt stol. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kan så være at jeg ikke er festivalmenneske, men er forholdvis ekkelt og ikke dusje på 2 eller tre dager. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Når du er på festival gir folk lett litt faen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er ikke naturlig å dusje hver dag, ei heller mange ganger i uken Mange som overdriver hygiene idag. F.eks å dusje etter trening er greit, men når man er avhengig bør man tenke seg litt om. Det er jo vannmangel i verden, tenk om alle kineserne skulle dusje like mye som vi gjør Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg dusjer hver morgen før jeg drar på jobb/skole, og innimellom en kjapp kveldsdusj også. Har bare blitt en rutine Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Jeg er avhengig av og dusje, jeg er forholdvis sykelig opptatt av hygiene, kan vaske hendene flere ganger for ingenting på rad. Osv. Jeg misliker enormt at folk ikke dusjer annenhver dag. Vær ren sier jeg. Endret 27. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 kan vaske hendene flere ganger for ingenting på rad. Sikker på at du ikke har tvangstanker? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Sikker på at du ikke har tvangstanker? Skulle akkurat til å side det samme Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Vasker ikke hendene flere ganger på rad så mye egentlig. Men angående dusjing. Er sannsynligvis en tvangstanke ja. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Liten ting jeg lurer på, men gadd ikke lage egen tråd. Hvis jeg bestiller f.eks. en sykkel fra et eller annet land, f.eks. nederland, til 1000€ så ville det ikke koste noe mer enn de 1000 + frakt? Tenker på skumle ukjente avgifter osv. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Liten ting jeg lurer på, men gadd ikke lage egen tråd. Hvis jeg bestiller f.eks. en sykkel fra et eller annet land, f.eks. nederland, til 1000€ så ville det ikke koste noe mer enn de 1000 + frakt? Tenker på skumle ukjente avgifter osv. De kan ihvertfall ikke kreve moms for den vil jeg tro Lenke til kommentar
Bango Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 du kan måtte betale veldig mye i toll. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 kan vaske hendene flere ganger for ingenting på rad. Ditto, ikke på rad men. Blir bare dårlig når folk kommer fra dass uten å vaske henda. Urgh Liten ting jeg lurer på, men gadd ikke lage egen tråd. Hvis jeg bestiller f.eks. en sykkel fra et eller annet land, f.eks. nederland, til 1000€ så ville det ikke koste noe mer enn de 1000 + frakt? Tenker på skumle ukjente avgifter osv. De krever tollavgift på 25% elns. Om jeg ikke husker helt feil. Men du kan jo be butikken sende den som gave og si at prisen som står på pakka skal være 10$ Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 De krever tollavgift på 25% elns. Om jeg ikke husker helt feil. Men du kan jo be butikken sende den som gave og si at prisen som står på pakka skal være 10$ Det vil vel virke litt lite troverdig at en så stor pakke som en sykkel vil være verdt 10$ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg