Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi de vil få sine 15 seconds of fame på VGs nettugave? :p

Ikke for det, jeg hadde ikke takka nei til et spritcruise, så lenge jeg slipper å bade i basseng oppkalt etter en kjønnssykdom eller bli løsere enn fiseringen til en søt, liten fyr innsatt i et amerikansk fengsel med en stor svart mann som kjæreste :p

Lenke til kommentar

Godt spørsmål egentlig. Det er billig sprit der, det er vel stort sett egentlig det eneste som er billig der. Og så er det innidethelvete varmt der nede. Sånn type varmt der til og med lokalbefolkningen begynner å klage :p

Og bare så det er sagt, Klamydia-poolen er "oppskrytt". Hehe. Eller så var vi der på en kjip dag. Det var et vanlig hotellbasseng, og det var meget få i bassenget, og i baren satt det bare karer. Sprit/sex-cruiset derimot besøkte ikke vi. Men VG blåser det jo opp i skyene, det er hva du gjør det til. Om du reiser der for å dra på sexcruise og bade i klamydiapoolen, ja da vet du hva du får. Vi reiste ned for å feste og kose oss. Og vi hadde det sinnsykt skøy :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv reiser jeg på ferie for å oppleve en annen kultur og historie. Så min ferie går til Egypt med dama. =)

Jeg er ikke så gla i fyll og vrøvlerier i eget land, så da gidder jeg ikke å reise til et annet land kun for å drikke meg dritings.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg var i Sunny ("bloody") Beach forrige sommer, og hadde det utrolig gøy der!

ALT var billig!

Kostet kanskje 50kr for en liter sprit på butikken, og på "byen" kosta det vel 5-10kr for en shot.

En øl kostet deg maks en tier på de dyreste utestedene.

Jeg har veldig lyst til å reise tilbake dit, og kommer nok til å gjøre det neste sommer :)

Endret av Hengende Lem
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Godt humør og god musikksmak. Noe som jeg regner med er klart allerede siden du i det hele tatt drar til wacken ;)

Hygieneartikler, lader til mobiltelefon, kamera og lader til kameraet. Enkelt klesskift.

Lenke til kommentar

Tørre sokker er numero uno! UFATTELIG deilig når du er gjennomvåt i skoene (av svette eller regn) og bytte til helt tørre friske sokker når du kommer tilbake til teltet.

Også ta med håndklær så du kan tørke vann fra inngangen til teltet hvis det styrtregner. Er ikke særlig kult med en stor vanndam akkurat i inngangen så du blir våt når du går inn og ut.

Håndkleet blir såklart gjennomtrukket av søle, men du bare kaster det i søpla før du drar.

Anbefaler også veldig å handle inn mat for et par dager på en av butikkene i Itzehoe (et par kilometer unna festivalen). Alle som skal opp dit kjører forbi småbyen likevel. Festivalmaten er dyr og dårlig. Og såklart, ikke rot bort festivalpasset! Det greide jeg, og måtte kjøpe et brukt pass til 70 DM (dette var i 1999) fra en fyr som solgte på veien oppover til campen. Gjett om jeg frika ut.

Har du mobil med GPS, legg inn lokasjonen til teltet der. På natta er det BEKMØRKT på campen, og ikke så lett å finne igjen teltet sitt i mylderet av stier og andre telt. Jeg loka rundt i 2 timer før jeg fant mitt ei natt alene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...