Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, så det er en skikkelig retard i klassen min. Hun har absolutt ingen venner (ikke som jeg har sett) og etter det jeg har lest på bloggen hennes, så har hun ingen andre bortsett fra familien sin. Jeg tror hun har seriøse problemer fordi hun lager facebook-brukere som kan kommentere bildene hennes. Burde jeg spørre om hu har det bra? Jenta kan ikke ha det godt når hu oppfører seg slikt..

Link til blogg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Bare det ikke blir trakkasering av vedkommende, synes jeg det er greit å legge ut link. Hun har det tydeligvis vanskelig nok som det er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Vet ikke når enda. Tenkte å spørre Stokkan når han skal oppover og om det er mulig å sitte på med ham. Hvis ikke må jeg vente til Hanna er ferdig på jobb og få henne til å kjøre meg oppover.

Har du et kart over området? :p

Hmm,høres ut som jeg må fikse sjåfør på siste liten iår igjen. :p

Daniel bruker ikke kart :cool:

jeg må forøvrig ditt tidlig,skal ''jobbe'' rundt 6tiden,å vil helst sette opp telte før den tid.

Lenke til kommentar

He he, jeg kommer meg inn fra 12 av mtp. at jeg har kjøpt teltskjøte, så jeg tenkte meg oppover tidlig nok til å skaffe meg god plass.

Men de har forandra hele oppsettet fra i fjor, så det er visst svært forandra. Siden de sku flytte festivalen inn i skogen eller hva søren.

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet meg på jobb etter diverse styr med tog og buss i tillegg til at jeg har bært rundt på en alu-koffert med musikk. Jeg har nå lest ferdig "Anarchy in Åmot" og må konkludere med at det er en av de beste bøkene jeg har lest.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...