Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*SNIP*

post-38416-1248648761_thumb.png

Laster du ned Fast and Furious [4] til Blu-Ray?

Hvordan kan det funke? Aldri sett BD-W.

Det er en blu-ray-rip. Altså er kilden en blu-ray-plate, ikke en dvd. Dette er vanlig 720p x264, så vlc eller lignende kan spille det av, om maskina ikke er veeeldig gammel :)

Lenke til kommentar

Ok, så det er en skikkelig retard i klassen min. Hun har absolutt ingen venner (ikke som jeg har sett) og etter det jeg har lest på bloggen hennes, så har hun ingen andre bortsett fra familien sin. Jeg tror hun har seriøse problemer fordi hun lager facebook-brukere som kan kommentere bildene hennes. Burde jeg spørre om hu har det bra? Jenta kan ikke ha det godt når hu oppfører seg slikt..

Lenke til kommentar
Ok, så det er en skikkelig retard i klassen min. Hun har absolutt ingen venner (ikke som jeg har sett) og etter det jeg har lest på bloggen hennes, så har hun ingen andre bortsett fra familien sin. Jeg tror hun har seriøse problemer fordi hun lager facebook-brukere som kan kommentere bildene hennes. Burde jeg spørre om hu har det bra? Jenta kan ikke ha det godt når hu oppfører seg slikt..

Ja, du burde! Hun vil nok sette veldig pris på at noen bryr seg :wee:

Jeg har begynt på sopranos igjen. Gud så jeg elsker det.

oh, Sopranos skal jeg få sett etter hvert! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Skal på jobb, første arbeidsdag i dag etter ferien.

Og siden jeg fikk vite i går at ferien var over i dag så har jeg heller ikke fått tid til å rette opp på døgnrytmen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...