Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men jeg har deadline på 15min... :D eller...ok...neste dag går sikkert greit. :p

poenget er at det er ganske frustrerende å ha det der komme opp hver gang noen skriver til meg på msn... og ja, for meg gjør det jo ingenting, men for de som skriver til meg, så er det irriterende. og det forstår jeg utmerket. spesielt når jeg kjører 3 forskjellige msn-klienter; 1 for jobb. 1 for venner/diverse. 1 for familie/slekt. så ja, blir plagsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Så hva var det du ville frem til DEADSTAR?

Say "what" again. Say "what" again! I dare you! I double-dare you, motherfucker! Say "what" one more goddamn time! neida :p

at jeg har fått nytt kamera :D

edit: gud som jeg kjeder meg, har vært sperra inne noen dager nå pga sykdommen min -.-

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar
men jeg har deadline på 15min... :D eller...ok...neste dag går sikkert greit. :p

poenget er at det er ganske frustrerende å ha det der komme opp hver gang noen skriver til meg på msn... og ja, for meg gjør det jo ingenting, men for de som skriver til meg, så er det irriterende. og det forstår jeg utmerket. spesielt når jeg kjører 3 forskjellige msn-klienter; 1 for jobb. 1 for venner/diverse. 1 for familie/slekt. så ja, blir plagsomt i lengden.

Hva med å bruke en MSN-klient som støtter flere kontoer? Pidgin er så vidt meg bekjent tilgjengelig til både Windows og Linux.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...