Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEG BLIR GÆÆÆÆÆÆRN!!!

hvordan i fandens grønnskalle får jeg meg selv fjernet fra et msn nettverk til en annen?!?!?! det står INGENTING om hvordan jeg fjerner meg fra ens nettverk! kun hvordan jeg legger til personen i mitt msn nettverk! hva fanden er det for noe dritt og tull?!

noen som vet?!

Lenke til kommentar
JEG BLIR GÆÆÆÆÆÆRN!!!

hvordan i fandens grønnskalle får jeg meg selv fjernet fra et msn nettverk til en annen?!?!?! det står INGENTING om hvordan jeg fjerner meg fra ens nettverk! kun hvordan jeg legger til personen i mitt msn nettverk! hva fanden er det for noe dritt og tull?!

noen som vet?!

Du kan ikke redigere andre folks MSN-liste. Men du kan blokkere slik at de ikke kan se når du er pålogget eller sende meldinger til deg, høyreklikk på kontakten i kontaktlisten og velg blokker.

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar

AGHRHUGEHJ""#(!/#(!&"/&%"/(%!(/¤&/"&!!!!!

nei, det er ikke DET jeg mener! jeg vil fjerne meg selv fra en annens nettverk! ikke kontaktlisten! fordi hver gang når noen skriver til meg, så ser den brukeren at "lknight er med i <insert-nick> sitt msn nettverk" like under mitt personlige msn-nick..... det er DET nettverket jeg snakker om. jeg var så idiot at jeg trykket på godkjenn invitasjon og vips, så sitter man i klemma! og nå får jeg altså ikke fjernet meg fra nettverket til tross for at jeg har slettet personen/kontakten fra min kontaktliste! irriterende, altså!

noen som vet hvordan jeg sletter meg selv fra å være med i en annens nettverk, hmm???

takker for forslaget iallefall!

Endret av lknight
Lenke til kommentar

himmel da...

er det her jeg snakker om:

456308.jpeg

bare det som er så inni granskauens STUPID; der står det ikke hvilken nettverker jeg er medlem i!!! kun mine egne nettverk, og jeg har jo ingen!!! ARGHHHH!! *rive av seg nesehårene!* at det skal være SÅ irriterendes VANSKELIG å fjerne seg fra en slik irriterende nettverk er helt UTROLIG! forsøkte å google, men der ble man bare fortalt at man må kontakte MS support! WOW så useful support......

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...