Eirik Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Er bedre å ha egne penge i tillegg til foreldrenes Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Men intill videre blir jeg å leve på deres lommebok! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Haha! Suckers! Jeg lever på mine foreldres, mine steforeldres og min egen lommebok! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Det gjør forsåvidt jeg også Men skal se Punisher War Zone nå. Fant ikke norske undertekster, så får bruke danske! Men det gjør ingenting. Endret 26. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fatter ikke hvorfor folk klager på National Treasure, liker filmene ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Fatter ikke hvorfor folk klager på National Treasure, liker filmene ^^ Ypperlig popcorn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 De har Nicholas Cage og en troverdig konspirasjons-teori. Og den første har ei søt dame med fin kløft og flotte bein. Holder i massevis når jeg skal se film med søstersen. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Ahh, begynner så smått på jobb i morgen jeg også. Selv om første dag i teorien ikke er før tirsdag.. Endret 26. juli 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg og. Skal sette opp et auditorium jeg demonterte i begynnelsen av ferien. Kjedelig, men skikkelig godt betalt. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Jeg og. Skal sette opp et auditorium jeg demonterte i begynnelsen av ferien. Kjedelig, men skikkelig godt betalt. I Bodø? Endret 26. juli 2009 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
lknight Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 JEG BLIR GÆÆÆÆÆÆRN!!! hvordan i fandens grønnskalle får jeg meg selv fjernet fra et msn nettverk til en annen?!?!?! det står INGENTING om hvordan jeg fjerner meg fra ens nettverk! kun hvordan jeg legger til personen i mitt msn nettverk! hva fanden er det for noe dritt og tull?! noen som vet?! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) JEG BLIR GÆÆÆÆÆÆRN!!! hvordan i fandens grønnskalle får jeg meg selv fjernet fra et msn nettverk til en annen?!?!?! det står INGENTING om hvordan jeg fjerner meg fra ens nettverk! kun hvordan jeg legger til personen i mitt msn nettverk! hva fanden er det for noe dritt og tull?! noen som vet?! Du kan ikke redigere andre folks MSN-liste. Men du kan blokkere slik at de ikke kan se når du er pålogget eller sende meldinger til deg, høyreklikk på kontakten i kontaktlisten og velg blokker. Endret 26. juli 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
lknight Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) AGHRHUGEHJ""#(!/#(!&"/&%"/(%!(/¤&/"&!!!!! nei, det er ikke DET jeg mener! jeg vil fjerne meg selv fra en annens nettverk! ikke kontaktlisten! fordi hver gang når noen skriver til meg, så ser den brukeren at "lknight er med i <insert-nick> sitt msn nettverk" like under mitt personlige msn-nick..... det er DET nettverket jeg snakker om. jeg var så idiot at jeg trykket på godkjenn invitasjon og vips, så sitter man i klemma! og nå får jeg altså ikke fjernet meg fra nettverket til tross for at jeg har slettet personen/kontakten fra min kontaktliste! irriterende, altså! noen som vet hvordan jeg sletter meg selv fra å være med i en annens nettverk, hmm??? takker for forslaget iallefall! Endret 26. juli 2009 av lknight Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 MSN-nettverk? Hva slags greier er det? Jeg bruker fortsatt 7.5 på en masking og 6.2 på den andre Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Jeg og sliter med å forstå msn-nettverk. :!: Endret 26. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
lknight Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 noe usedvanlig drit! :@ people.live.com også logger du inn med din WLM ID... der finner du nettverk som igrunnen er helt useless og søppel...kun i veien og saaaabla irriterende! *rive seg løs i REN frustrasjon!* Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Haha, forstår ikke en dritt av hva du snakker om jeg. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 himmel da... er det her jeg snakker om: bare det som er så inni granskauens STUPID; der står det ikke hvilken nettverker jeg er medlem i!!! kun mine egne nettverk, og jeg har jo ingen!!! ARGHHHH!! *rive av seg nesehårene!* at det skal være SÅ irriterendes VANSKELIG å fjerne seg fra en slik irriterende nettverk er helt UTROLIG! forsøkte å google, men der ble man bare fortalt at man må kontakte MS support! WOW så useful support...... Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 eh..ehh...hva med å ikke bry seg om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg