Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det litt tidligere idag, (hadde du fulgt med her i Forumkafèen 1500 hadde du sett det ;) )

Har forøvrig bestilt ett, tviler dog meget sterkt på at jeg får det..

Hvordan handterte Amentio det da du bestilte 5 GTX285 ?

Du får det garantert ikke. Jeg bestillte bare fordi jeg liker å ta profesjonelle fol som gjør feil :ninja:

Du får en mail om at det var feilpriset, og at du må betale mellomlegg når varen kommer på lager. Ellers kan du selvfølgelig kansellere ordren :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Torp har taxfree-avdeling ja. Usikker på alkoholkvotene inn til Tyskland, men mistenker at det kanskje er samme som inn til Norge :hmm: Rett meg gjerne ved eventuell feil.

edit: treigosten som jeg er. :(

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Torp har Taxfree på tur og retur ja.
Supert. Da får jeg handle litt der på tirsdag.

Torp har taxfree-avdeling ja. Usikker på alkoholkvotene inn til Tyskland, men mistenker at det kanskje er samme som inn til Norge :hmm: Rett meg gjerne ved eventuell feil.

edit: treigosten som jeg er. :(

Får leite litt rundt til jeg er sikker på kvotene da. Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg fikk i dag melding av sjefen om at jeg skulle på jobb i morgen, både han og jeg hadde blingset litt på når ferien vår var ferdig, og istedenfor at det var en uke igjen, så var visst ferien over i morgen.

Hurra!

Lenke til kommentar
Jeg fikk i dag melding av sjefen om at jeg skulle på jobb i morgen, både han og jeg hadde blingset litt på når ferien vår var ferdig, og istedenfor at det var en uke igjen, så var visst ferien over i morgen.

Hurra!

Vel.. Hva skal man si til slikt da?

:!: :!: :tease::rofl::new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...