Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 sånn som Mikkel trenger dame like mye som USA trenger ny president? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg fikk merkelig lyst på bringebær og skogsbær med krem. Om nom nom. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Okei, vi finner noe annet å snakke om, da. x) hva med... *tenke* hmm... vanskelig hva skal dere i dag? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 De solgte ut med HTML 5 når de ikke ville støtte ogg vorbis - epic fail. Ellers betyr det at jeg må skrive om sidene mine, for great justice and the emperor. Resten av den kommersielle verden kommer vel sannsynligvis til å fortsette å skrive en hybrid av deprecated og ny kode, slik som de gjør nå. Neppe messias som er på trappene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Espen: Jeg aner ikke. Unni vil ha meg opp til henne. W00t. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 hva skal dere i dag? Jobbe i hele 3 timer, så se film hos en kollega. <3 Og så skal jeg kanskje på trening, om jeg har tid. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jasmin pillene mine produseres ikke lengre. Må til legen og få nye, hun kan ikke bare gi meg resept. Synes det er dårlig gjort. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Eplefe har ikke vært hos Nie på lenge. Og det er kanskje det smarteste helsemessig sett, men helse er overvurdert. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jobbe i hele 3 timer, så se film hos en kollega. <3 Og så skal jeg kanskje på trening, om jeg har tid. hvilken film står på menyen i dag da? Eplefe har ikke vært hos Nie på lenge. Og det er kanskje det smarteste helsemessig sett, men helse er overvurdert. xD helse er bare ett fenomen som er laget for at legene skal tjene penger Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Leiligheten deres er skummel. Pluss at du skal shoppe for moren din. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Leiligheten deres er skummel. Pluss at du skal shoppe for moren din. skummel? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hybelkaninene mine er skumle, de tar over badet om morgenen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 hvilken film står på menyen i dag da? Dont know, hun som skulle velge. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 helse er bare ett fenomen som er laget for at legene skal tjene penger Hm. Tror ikke noe form for lege har tjent penger på meg på flere år. THEY FAIL! =D Leiligheten deres er skummel. Pluss at du skal shoppe for moren din. Det tar en halvtime å shoppe for mamma. Og neida, ikke skummelt. Bare ekstremt med russere, og en vennelig Larissa. oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dont know, hun som skulle velge. pen? Hm. Tror ikke noe form for lege har tjent penger på meg på flere år. THEY FAIL! =D de tjener det veldig godt inn igjen på hypokonderer da Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 pen? Veldig, veldig pen. Spansk og greier. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Veldig, veldig pen. Spansk og greier. såpass at det nærmer seg deg? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Veldig, veldig pen. Spansk og greier. såpass at det nærmer seg deg? Ahw. Jeg innså nettopp hvor mye jeg savner flørtinga di. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Sverige woot lulz, I-da'H? =D -- *handle deler til å fikse terminering på høyttalerkabel, enda så fattig jeg er nå* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ahw. Jeg innså nettopp hvor mye jeg savner flørtinga di. du har mitt nr, og jeg bor i arendal... du er hjertelig velkommen til og besøke meg akkurat når du vil, og jeg og kitty kommer mest sannsynlig en tur innom hamar i påsken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg