Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ooh, det har jeg hatt siden 2001 tror jeg :p

Og jeg husker innloggingsinfo og dropper innom en gang i måneden eller når jeg bare føler for å stemme ned dumme, blonde jenter fra 14 til noen og tredve som tror de er så pene med sparkelet liggende i tykke lag i ansiktet, trutmunn og puppa pressa opp i kameralinsa. Yuck. Jeg har fått min andel "dødstrusler" fra de og typene deres også. Alltid like gøy :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er ikke den eneste som liker stemningen i  Poirot Deadstar  

Smurf :

hehe, utrolig mange sære mennesker. men jeg er ikke overasket . Trossalt kan de ikke bare sitte å se på at ratingen faller 0,33 prosent  :!:

Btw Noen som har peiling på basstest mp3 filer? føler for å vibrere støvet ut av veggene

Endret av Raude
Lenke til kommentar
And times they are changing :) Sykt som elektronikken blir fort gammel disse tider. 

Ikke så fort :)

Dette er nok en epic fail av Amentio, kortet er nemlig nylig lansert. Det er forøvrig to GTX285, nvidias toppmodell, pakket i en sandwitch ;)

Da bør man egentlig slå til med en gang da!

Lenke til kommentar
Dagens middag skal være

D) Graut på boks,(bare tilsett vann)

Dagens middag skal være:

A) whatever jeg finner i fryseren eller skapet. Har ikke handla på noen dager så er ikke så mye jeg har her. Kanskje det blir nudler.

Lenke til kommentar
dagens middag VAR

no firkanta pommesfrites ting og lamme koteletter :yucky:

Stakkars kotelettene. Satt de i rullestol? Eller mente du lammekoteletter?

Kanskje jeg skal lage meg sånn lammestek i skiver i dag. Vet vi har det i fryseren. Har bare ikke saus å ha til. Oh well. Kan klare meg med ris og Kikoman inntil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...