Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns nesten litt synd på deg etter å ha lest dette :p

Har sovet godt jeg :)

Du da?

Jo da ^^

Aww, takk :D Går nok greit skal du se. Har med meg musikk.

Mathias: Sindre har kommet seg på toget :wee:

MSN?

Ja, har sendt en del sms med ham, så det vet jeg ^^ Unner han ikke turen :love:

Lenke til kommentar
Det pissregner ute :cry: Desuten tror jeg ikke at jeg har godt av å trene idag. Har trena hver dag de siste 9 dagene. Tror kroppen trenger litt avslapping...

Det vil være lurt å gjøre idag til en hviledag, for snart begynner den 21. og siste etappen av Tour de France, Montereau-Fault-Yonne til Champs-Élysées, og vår alles kjære Hushovd er blant favorittene.

Lenke til kommentar

det jeg malte i går kveld av kjedsomhet :) blei forsåvidt ikke kjedelig da. hehe.

motivet er ikke spesiellt spennende, men jeg prøver å få bakgrunnen til å bli ute av fokus, noe som ikke var så veldig enkelt som man skulle tru. skal jobbe mer med bakgrunnen da.

også finner jeg ikke ladern til kamera, så er mobilbilde.

bilde001.jpg

Edit: god tur wheelman :p

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Det pissregner ute :cry: Desuten tror jeg ikke at jeg har godt av å trene idag. Har trena hver dag de siste 9 dagene. Tror kroppen trenger litt avslapping...

Det vil være lurt å gjøre idag til en hviledag, for snart begynner den 21. og siste etappen av Tour de France, Montereau-Fault-Yonne til Champs-Élysées, og vår alles kjære Hushovd er blant favorittene.

Tour de :yucky: mener du vel

Lenke til kommentar

Flink Mikkel.

Ha ha, alltid gøy å logge på sider hvor man ikke har vært på årevis. Blink var liksom ikke noe forandring, men på DarkDate og VampireFreaks var jeg nedspamma med beskjeder fra random kvinnemennesker og invitasjoner til å bli med i en drøss med ww2-kulter :p

Nå hører jeg på Bravo All Stars - Let The Music Heal Your Soul og tas tilbake til barneskolen =D

Lenke til kommentar

Jeg joina Blink da det kom, så glemte jeg brukernavn og slikt og mekka en ny en i 03 eller 04 eller noe :p

Joina Nettby da det kom, men var mest aktiv på Blink frem til høsten 06 da folka i klassen gjorde det i sport å prøve å bli "Borgermester" kjappest.

Innbiller meg jeg slo "Danielzu" i alle fall :p

DarkDate var bra i gamle dager, men de siste årene har det vært teh suck og vampirefreaks aner jeg ikke hvorfor jeg joina, men tror det hadde noe med ei søt jente jeg fant på dalnet en gang i tida å gjøre :p Hu hadde sendt meg en mail nå og sa at hu savna meg om ba meg om å ringe henne. Skeptisk :p Drive å ringe til USA for å prate med et random, blodhett kvinnemenneske jeg ikke har prata med på noen år ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...