Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere som sitter å søker opp ting dere ser på tv? :p funnet ut at det blir mer intressant på den måten. går litt i dybden på ting. spesielt i dokumentarer osv

Alltid.

Ting jeg hører, ting jeg ser på filmer, TV, leser om også videre. Kom nettopp hjem fra Public Enemies på kino, og har allerede lest endel om Dillingerjakten. Kunne endel fra før, da jeg så Catch me if you can og ville lese om FBI, passet jo også perfekt at Illustrert Vitenskap på samme tid ga ut en fantastisk artikkel om FBIs historie :)

Lenke til kommentar
Hva har jeg sagt til deg før Lars?

Ikke bruk sånn derre "smarte" ord når jeg er her.

Ok... Jeg er for barmhjertighetsdrap. Hvis det er noen som er mot det så kom gjerne med et argument. Utenom at "livet er hellig"-type argumenter.
Lenke til kommentar
Hva har jeg sagt til deg før Lars?

Ikke bruk sånn derre "smarte" ord når jeg er her.

Ok... Jeg er for barmhjertighetsdrap. Hvis det er noen som er mot det så kom gjerne med et argument. Utenom at "livet er hellig"-type argumenter.

Drap av skadeskutte hester, aktiv dødshjelp etc etc?

Lenke til kommentar
Flere som sitter å søker opp ting dere ser på tv? :p funnet ut at det blir mer intressant på den måten. går litt i dybden på ting. spesielt i dokumentarer osv

Nå dukket det opp et minne av en som søkte litt rundt etter å ha sett "The National Treasure", så ja det stemmer.

Etter "Firewall" husket jeg på å søke opp det trackingsystemet som hunden i filmen brukte og fant ut at det tydeligvis ikke eksisterte.

Lenke til kommentar

Jeg så en dokumentar om atomubåter på National Geographic, søkte på Nuclear Reactor på wikipedia og ble sittende i 3 timer å suge til meg all mulig info om hvordan de virker, hvordan atombomber virker, hva som skjedde når Kursk gikk ned, chernobyl..fysikk var kult igjen.

Lenke til kommentar
Drap av skadeskutte hester, aktiv dødshjelp etc etc?
Nettopp.

Hadde vi ikke en HW-bytte-tråd?

Mener det kun er en gibort tråd og en om elretur.

Tror det stemmer

Jeg støtter deg der, ved forutsetning av at vedkommede det gjelder får noe å si på det selv (altså at han/hun selv sier at han/hun vil dø, når de vet at det er null sjanse for overlevelse og at det er et smertehelvete).

Det samme gjelder mannen/kvinnen i sykesenga ofc.

Jeg så en dokumentar om atomubåter på National Geographic, søkte på Nuclear Reactor på wikipedia og ble sittende i 3 timer å suge til meg all mulig info om hvordan de virker, hvordan atombomber virker, hva som skjedde når Kursk gikk ned, chernobyl..fysikk var kult igjen.

Jeg har alltid synes at fysikk og matematikk er fasinerende, jeg bare blir så forbanna demotivert når jeg vet at jeg ikke forstår dritten selv.

Lenke til kommentar

Nå dukket det opp et minne av en som søkte litt rundt etter å ha sett "The National Treasure", så ja det stemmer.

Etter "Firewall" husket jeg på å søke opp det trackingsystemet som hunden i filmen brukte og fant ut at det tydeligvis ikke eksisterte.

Ja , det som er så kult :)  du finner ut av ting . er det fakta eller fiction ? et kjapt søk kan bekrefte eller avkrefte. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...