HCG Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Lurer på det samme. Nå holder Windows 7 på å installere seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva var grunnen til at du valgte å gå tilbake til det gamle brukernavnet? Det var mer meg. Selv om ingen skjønte at det egentlig var ment som en spøk mot alle 14izene som føler seg leet fordi de bytter ut en bokstav med et tall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Fordi det er 1337 Se svaret over. Det var ment ironisk, men som vanlig så viste det seg at ingen klarte å dekode min form for humor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg tok pointet. Men bare meg. Typisk. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva var grunnen til at du valgte å gå tilbake til det gamle brukernavnet? Det var mer meg. Selv om ingen skjønte at det egentlig var ment som en spøk mot alle 14izene som føler seg leet fordi de bytter ut en bokstav med et tall. Kanskje derfor Torg3r bytta til Hengende Lem? ^^ Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er det faktisk bevist at hormonverdier har noe med legning å gjøre? I så fall vil jeg be om kilder. Cirka syv uker etter unnfangelse blir XY foster tildelt androgen, som er hormonet som igangsetter formingen av testiklene. Så følger en andre dose, som forandrer hjernestrukturen fra kvinnelig til mannlig (alle foster er damer til å begynne med). Hvis en gutt ikke får nok androgen til riktig til han enten bli født med en feminin hjerne og sannsynligvis være/bli homofil innen puberteten setter inn, eller, om hjernen forblir helt og fullt feminin, transseksuell. Artikkelen jeg egentlig var på utkikk etter fant jeg bare steder hvor medlemskap er påkrevd, men denne snutten her støtter fint opp under det: http://www.sciencemag.org/cgi/pdf_extract/253/5023/956 Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Var vel Hengende Lam? Se tilbake på s. 11938 og se etter der. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hengende Lem, som Zulboom sa. Grunnen til at jeg kalte meg Torg3r in the first place var fordi "Torger" var opptatt, og noe mer oppfinnsomt enn "Torg3r" kom jeg ikke på der og da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Men hvorfor bytte til noe som egentlig betyr noe så enkelt som penis? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er det faktisk bevist at hormonverdier har noe med legning å gjøre? I så fall vil jeg be om kilder. Cirka syv uker etter unnfangelse blir XY foster tildelt androgen, som er hormonet som igangsetter formingen av testiklene. Så følger en andre dose, som forandrer hjernestrukturen fra kvinnelig til mannlig (alle foster er damer til å begynne med). Hvis en gutt ikke får nok androgen til riktig til han enten bli født med en feminin hjerne og sannsynligvis være/bli homofil innen puberteten setter inn, eller, om hjernen forblir helt og fullt feminin, transseksuell. Artikkelen jeg egentlig var på utkikk etter fant jeg bare steder hvor medlemskap er påkrevd, men denne snutten her støtter fint opp under det: http://www.sciencemag.org/cgi/pdf_extract/253/5023/956 Wow. Det hørtes hvertfall overbevisendes ut. Uten at jeg gadd å sjekke kilden din da. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det var Hengende Lem. ja Mhm. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Men hvorfor bytte til noe som egentlig betyr noe så enkelt som penis? Det er din tolkning av ordet lem. Hvorfor er du så penisfokusert? Er det noe du ikke har fortalt oss? Endret 25. juli 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hengende Lem, som Zulboom sa. Grunnen til at jeg kalte meg Torg3r in the first place var fordi "Torger" var opptatt, og noe mer oppfinnsomt enn "Torg3r" kom jeg ikke på der og da Vil bare legge til at jeg brukte samme ironiske tone som L4r5 la fram ved sitt innlegg ^^ Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Men hvorfor bytte til noe som egentlig betyr noe så enkelt som penis? Fordi jeg hadde en poll, og Hengende Lem vant.. Egentlig fikk vi idéen hos MSg, hvor vi kom med idéer på navn lignende "Hoppende Bryster". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Når jeg hører "lem" tenker jeg bare kjeller-lem. Døra til kjelleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg