Blekk. Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen som har testet Windovs 7??????????? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 I dag har jeg ikke hatt problemer med for mye fritid: var på jobb i seks timer, malte huset og kom akkurat hjem fra en liten gåtur med hunden. Hva sysler folket med i dag? Ble invitert på fest, men orka ikke da jeg hadde nok gjøremål fra før av, dessuten har jeg ikke så mye penger ATM. Noen som har sett Public Enemies allerede? Tror jeg skal på kino å se den på onsdag. Så den i går Anbefales. Masse skyting og gladvold Noen som har testet Windovs 7??????????? Ja. Har brukt det siden første beta release Lenke til kommentar
HCG Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Skal ha build 7600, jeg. Btw, fikk 6/20 på ForumQuizen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Firefly er jo kos da. ^^ Firefly er intet mindre enn genialt. Se filmen hos Youtube Diskusjon | skag1 (mod) sier (22:31): Haha Skulle vært jente - Adrian Ɛ> sier (22:31): jeg har tenkt samme tanken hadde vært gøy å prøvd, si en uke Diskusjon | skag1 (mod) sier (22:32): Hadde bare blitt stående forran speilet dagen lang Så jeg skjønner godt at jentene liker å speile seg Men de gjør det jo feil, i og med at de har klær på - Adrian Ɛ> sier (22:33): HAHAHAHA The man has a point Hadde jeg vært jente så hadde jeg vært så billig at det hadde vært flaut. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen som har testet Windovs 7??????????? Ja. Har brukt det siden første beta release Mikkel, nå skal du få lov til å gjette hva neste spørsmål blir. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hvor mange dverger får man inni en minivan? no idea Endret 25. juli 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvor mange dvergen får man inni en minivan? Det spørs helt på minivanen. Og om du mener lovlig eller fysisk. For er det lovlig så er det begrenset av antall seter og en minivan er ikke SÅ stor. 10 seter tenker jeg er maks. Men da er den registrert som minibuss. og teller vi minibusser så får du 16 stykk inni. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvor mange dverger får man inni en minivan? no idea Neivel. Bare vær sånn du. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvor stor er en gjennomsnittlig voksen dverg? over en meter? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvor stor er en gjennomsnittlig voksen dverg? over en meter? (Det utdaterte) uttrykket "dverg" omtaler personer under 147 cm i høyde. hva som er gjennomsnittet vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hadde jeg vært jente så hadde jeg vært så billig at det hadde vært flaut. Altså, om du hadde vært en jente hadde du også hatt lavere testosteronverdier, nærmest av definisjon, noe som i seg selv ville vært nok til å redusere sexlysten din. Det er også verdt å nevne at om du hadde beholdt de samme hormonverdiene ville du sannsynligvis vært lesbisk. Endret 25. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Noen som har sett Public Enemies allerede? Tror jeg skal på kino å se den på onsdag. Ikke enda, men har prata med et par som sa den ikke skuffa. Jeg regner med å se den før onsdag om alt går som planlagt. Den har jo Johnny Depp i seg. Da kan den umulig skuffe *sikle* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hadde jeg vært jente så hadde jeg vært så billig at det hadde vært flaut. Altså, om du hadde vært en jente hadde du også hatt lavere testosteronverdier, nærmest av definisjon, noe som i seg selv ville vært nok til å redusere sexlysten din. Nå ja... Det finnes ganske manghe, ganske kåte jenter der ute. Kan noen hjelpe meg... Jeg tenker på en plante som inneholder en gift som lammer musklene, men uten at du mister bevisstheten. Hva heter den? Endret 25. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Han lyver ei. Kan noen hjelpe meg... Jeg tenker på en plante som inneholder en gift som lammer musklene, men uten at du mister bevisstheten. Hva heter den? tetrodotoxin ? Endret 25. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er også verdt å nevne at om du hadde beholdt de samme hormonverdiene ville du sannsynligvis vært lesbisk. Er det faktisk bevist at hormonverdier har noe med legning å gjøre? I så fall vil jeg be om kilder. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kan noen hjelpe meg... Jeg tenker på en plante som inneholder en gift som lammer musklene, men uten at du mister bevisstheten. Hva heter den? rhohypnol xD Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kan noen hjelpe meg... Jeg tenker på en plante som inneholder en gift som lammer musklene, men uten at du mister bevisstheten. Hva heter den? tetrodotoxin ? Det er sånn zombie-gift er det ikke? Tror ikke det er den jeg tenker på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Var det første som slo meg ivertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 rhohypnol xD 542, den er god! Nei, det er ikke hyppere jeg tenker på. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva var grunnen til at du valgte å gå tilbake til det gamle brukernavnet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg