Opelduude Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva med å bli hjemme, du klager jo over hvor jævlig du har det, men likevel vil du deg vondt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Bare det å sette seg på sykkelen og kjøre. Ikke vite hvor man skal, men bare kjøre. Det gir en indre fred. Man lever bare i øyeblikket. Akkurat dette klarer jeg utmerket godt i en bil også Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Bare det å sette seg på sykkelen og kjøre. Ikke vite hvor man skal, men bare kjøre. Det gir en indre fred. Man lever bare i øyeblikket. Akkurat dette klarer jeg utmerket godt i en bil også Da kan du likesågodt bli inne foran pc'en... Da det ikke er store forskjellen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Bare det å sette seg på sykkelen og kjøre. Ikke vite hvor man skal, men bare kjøre. Det gir en indre fred. Man lever bare i øyeblikket. Akkurat dette klarer jeg utmerket godt i en bil også Det føles ikke likt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det blir ikke det samme. I en god bil er man skånet fra omgivelsene og man er ikke akkurat direkte i kontakt med veien. Dog, vinterføre er herlig. Myke piggfrie dekk er morsomme greier. Kjenner virkelig hvordan veien drar bilen med seg, og man må holde hodet kaldt for å holde seg på veien. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Akkurat dette klarer jeg utmerket godt i en bil også Det blir absolutt ikke det samme. Kan ikke sammenlignes. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva var det du ble kalt i HW-artikkelen om TG? Adrian Bin Laden? Det stemmer Desibelterroristene Noen som har link til artikkelen? HW sin søkemotor er blæ. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva med å bli hjemme, du klager jo over hvor jævlig du har det, men likevel vil du deg vondt. Man trosser litt smerter for mye morro. Og Jann-Ove sitt har jeg prøvd før, og det virker, eller å si at jeg aldri har drukket før. Men disse folkene kjenner meg fra i går, og da svelgte jeg en gullfisk med tequila. Så de vil aldri tro meg. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Helvete heller, Eff. Stikk, kos deg edru og le av alle fyllesvina ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Blir så lei ungdommer som klager over at de har det så jævlig og skryter over hvor full de var dagen før ... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Skjønner den, men har du opplevd å slappe av med venner og ha noe innabords for så å "falle i grus"? Det er ingen hyggelig opplevelse når man har det jævlig Endret 25. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Bare det å sette seg på sykkelen og kjøre. Ikke vite hvor man skal, men bare kjøre. Det gir en indre fred. Man lever bare i øyeblikket. Akkurat dette klarer jeg utmerket godt i en bil også Det føles ikke likt. Det føles ikke likt nei, men det er fullt mulig. Skjønner ikke helt hvordan det kan sammenlignes med å bli sittende inne forran pcn forresten. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Fordi du sitter innefor isolerte vegger i en stol og gjør ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er pølsa også! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Og brexidolen ... Nei vent, den er vel i magesekken min og prøver å fordrive migrene og muskelsmerter Syns den gjør en dårlig jobb, men blir vel ikke bedre av at jeg har forsvunnet ned til laptopen igjen i stedet for å holde meg i stua. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har fått pakke Hjelp meg med problemet nederst i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg