Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Bare det å sette seg på sykkelen og kjøre. Ikke vite hvor man skal, men bare kjøre. Det gir en indre fred. Man lever bare i øyeblikket.

Akkurat dette klarer jeg utmerket godt i en bil også ;)

Lenke til kommentar
Bare det å sette seg på sykkelen og kjøre. Ikke vite hvor man skal, men bare kjøre. Det gir en indre fred. Man lever bare i øyeblikket.

Da kan du likesågodt bli inne foran pc'en... Da det ikke er store forskjellen

Lenke til kommentar

Det blir ikke det samme. I en god bil er man skånet fra omgivelsene og man er ikke akkurat direkte i kontakt med veien.

Dog, vinterføre er herlig. Myke piggfrie dekk er morsomme greier. Kjenner virkelig hvordan veien drar bilen med seg, og man må holde hodet kaldt for å holde seg på veien.

Lenke til kommentar
Hva med å bli hjemme, du klager jo over hvor jævlig du har det, men likevel vil du deg vondt.

Man trosser litt smerter for mye morro.

Og Jann-Ove sitt har jeg prøvd før, og det virker, eller å si at jeg aldri har drukket før.

Men disse folkene kjenner meg fra i går, og da svelgte jeg en gullfisk med tequila. Så de vil aldri tro meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det føles ikke likt.

Det føles ikke likt nei, men det er fullt mulig.

Skjønner ikke helt hvordan det kan sammenlignes med å bli sittende inne forran pcn forresten. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...