L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Mao sånn 90% av motorsyklister ikke gjør. Dem liker å fise rundt i 150 bare fordi de kan.Omvendt faktisk. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Motorsyklister er jo også mye mer opplagte enn folk som kjører bil, da det eneste de KAN gjøre der de sitter er å konsentrere seg om kjøringen. Mens folk som kjører bil, tar gjerne å sender en sms, drikker kaffe, høy musikk og ja du vet alt som gjør den ukonstrerte nok til å ikke få med seg den motorsykkelen de netopp kjørte rett på. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 masse som er farlig her i verden, men man tar de valga man tar Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 De som har trailerlappen gjør det enklere "HVA FAEN GJØR ALLE DISSE FLEKKEN PÅ VEIEN ?!" Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 En grei holdning når det gjelder samtlige medtrafikanter: de er idioter som ikke burde være bak rattet; forvent all slags feil oppførsel. Samme hva man kjører kommer man ikke langt om man skal satse på at kjøretøyet selv sørger for sikkerheten. Blir man påkjørt av feil idiot går det galt uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hjelper ikke om du er aldri så opplagt når du sklir på grus i en sving og lander 50 meter unna motorsykkelen, med hodet 10 cm unna en diger stein. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hjelper ikke om du er aldri så opplagt når du sklir på grus i en sving og lander 50 meter unna motorsykkelen, med hodet 10 cm unna en diger stein. Bytex has a win Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nei det er nok tryggest å leve livet sitt innestengt i en plastboble med sjokkabsorberende overflater og aldri bevege seg utendørs. Da slipper man unna de fleste farer. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har fått vite at jeg får utstyrsstipend, jeg søkte på nettsidene til lånekassa. Må jeg hente brevet på skolen eller får jeg det i posten? Er ei god stund sia jeg fikk vite at jeg kom inn så jeg regner vel med at jeg må hente det på skolen? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 http://www.lanekassen.no/Artikler/Bokmal/Nar-kommer-pengene/ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Greit, nå er det like før jeg kaster den jævla bråkerungen av toget. Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Og til neste gang: Godt isolerte headphones! Skrudde opp volumet et godt stykke, så nå hører jeg ikke bastarden. Og har faktisk brabra headsett med god støydempning, men det ligger hjemme med brudd i minijack-pluggen, og venter på at jeg får ork til å skifte plugg. Blabla, skriv noe morsomt, Ida Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Så faktisk en mamma midt på drammensbrua som brølte til en sinna unge at hvis hun ikke skjerpa seg NÅ skulle hun kaste henne over kanten. Og det var skikkelig brølete sinnastemme..noen burde ikke vært foreldre. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 http://www.lanekassen.no/Artikler/Bokmal/Nar-kommer-pengene/ Ty, lettvint må hente brevet på skolen, ta det med hjem så mamma kan signere det også sende det tilbake. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Blabla, skriv noe morsomt, Ida "noe morsomt" Noen ganger mister jeg virkelig troen på fremtiden og mennesker av å henge på dette forumet. Sukk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg også, de gangene har jeg sendt PM til en moddis og bedt om 1 mnd ban. Endret 25. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 For min del holder det med å skru på tv-en, evt. åpne avisa så blir jeg helt fortvilt over menneskeheten. Noen som blir med og leker atomkrig? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) oups Endret 28. oktober 2012 av Bango Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Si at du har funnet jesus og er avholds. Da blir folk spandable tvert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Gå for #2. Virker som den mest etiske. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Synes Jann - Oves forslag hørtes fornuftig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg