Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Dagens middag skal være B)Urtepølse med pasta (i tomat-chillysaus) D) Graut på boks,(bare tilsett vann) Definitivt B av de to. Dønn. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har faktisk "glemt" å spise etter middag flere ganger, og trøkt ned et par kalde pølser like før jeg la meg, ja. Gidder ikke varme mat når man skal legge seg likevel. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kalde pølser.. *Frysninger* Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nesjda, sleng på ei stripe ketchup så går det glatt ned. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Går ned hos meg også. Problemet bare at det kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Kjerring. Jeg spiste kalde pølser fra hermetikkboks i 2 dager på festival for noen år siden. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Æsj. Det er ikke noe å være stolt av, Bytex. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Greit, nå er det like før jeg kaster den jævla bråkerungen av toget. Skal passe på å treffe en stor stein, så han/hun/det virkelig skader seg. Kjøper man komfort så forventer man å slippe å høre på en skrikende ropende fireåring med en eller annen ting som piper som en mobil med polyfoniske ringetoner Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Forumkafeen: bør jeg kjøre opp til motorsykkel? Jeg har lyst, og om jeg tar pause fra idiotiske hardwareoppgraderinger har jeg også råd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Forumkafeen: Bør jeg spise pølser eller fisk til middag? Sånt bør du finne ut selv. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Husker på quarten i 97 så var jeg fullstendig pengelens OG tom for mat. Redningen ble noen omvandrende Jesus-friker som delte ut boller. Etter å ha spist noen boller så spurte de om vi ville bli med dem til det forsamlingslokalet deres. Der hadde de pølser og brus. Jeg var ikke den som sa nei takk til det. Selv om det innebar at de skulle be for meg og greier. Sa klart i fra at de ikke kom til å omvende meg da. Hu ene jesus-berta var litt heit også, men det var mest maten jeg var ute etter. Skadet ikke med litt håndspåleggelser av ei heit berte med utringning heller. Forumkafeen: bør jeg kjøre opp til motorsykkel? Jeg har lyst, og om jeg tar pause fra idiotiske hardwareoppgraderinger har jeg også råd Hva holder verdien sin lengst? MC-lappen eller random hw? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Greit, nå er det like før jeg kaster den jævla bråkerungen av toget. Gjør det, gjør det, gjennomfør det! Og til neste gang: Godt isolerte headphones! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Random hw gir i hvertfall lite for pengene nå til høsten, jeg skal la stasjonæren stå igjen hjemme Det er noe med motorsykler som frister. Klarer liksom ikke helt å sette fingern på det, men noe er det. Dessuten har jeg lyst til å bli flinkere til å mekke på ting, og da starter man ikke med en kompakt tysk småbil med alt for mye elektronikk. Motorsykler er i teorien så enkle. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Motorsykler har sjel. Det er noe helt annet enn en bil. Bare det å sette seg på sykkelen og kjøre. Ikke vite hvor man skal, men bare kjøre. Det gir en indre fred. Man lever bare i øyeblikket. Kjenner hvert kuldedrag når man kjører under en bru eller langs en elv. Hver eneste lukt. Det er som om man tar inn hele verden i alle sansene sine. Følelsen av veien, vinden, luktene, lydene. Alt sammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Men man kan ikke falle av bilen i en sving og slå seg helseløs. Endret 25. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Man kan slå seg helseløs samme hva man kjører om man ikke kjører forsvarlig og defansivt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Motorsykler har sjel. Det er noe helt annet enn en bil. Bare det å sette seg på sykkelen og kjøre. Ikke vite hvor man skal, men bare kjøre. Det gir en indre fred. Man lever bare i øyeblikket. Kjenner hvert kuldedrag når man kjører under en bru eller langs en elv. Hver eneste lukt. Det er som om man tar inn hele verden i alle sansene sine. Følelsen av veien, vinden, luktene, lydene. Alt sammen. Og tør instant i en frontkollisjon uansett fart over 50 kilometer i timen... Onkeln min ble påkjørt i 60 sona, kasta av 20 meter og døde på flekken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Mao sånn 90% av motorsyklister ikke gjør. Dem liker å fise rundt i 150 bare fordi de kan. Lars forherliger fartsopplevelsen, men glemmer at han sitter på 300kg metall og består selv av en bløt sekk med bein inni, Endret 25. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Om du blir påkjørt mens du sitter i en bil har du litt mer beskyttelse ja. End of story: Ta Trailer sertfikatet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg