Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten like festlig som å lese i skoledagbøker fra ungdomsskolen. Meldinger fra venner som ble regelrett tvunget til å skrive noe der siden man sendte bøkene rundt i klasserommet, rare drodletegninger, "Mine Venner" sidene osv.

Lenke til kommentar
Jeg liker lånekassen.

Fikk omgjort lånet i vår til stipend; kjekt når man først blir dårlig at de kan gjøre sånt. + mer slingringsmonn om jeg skulle finne på å stryke i flere fag.

By the way, veit du når man får pengene for august?

Lenke til kommentar
Jeg har nettop hatt dobbel treningsøkt og spist 4 rundstykker (grove) med gulost, agurk og banan ved siden av. Jeg er pro

nice :)

jeg skal prøve å kutte ut alt av pizza og annet usunt i et par uker, for å prøve det, men jeg veit ikke helt hva jeg skal velge.

sånn kjapt har jeg bare satt opp:

frokost: brød med tunfisk/sardiner/egg/flykræsj ( så jeg har litt pålegg å velge i mellom :p )

lunsj: veit jeg ikke helt ennå, tbh

middag: ris, grønnsaker, kylling/kalkun

pluss daglig inntak av frukt da, men det skjer vel vanligvis uansett.

Pleier å ha frokostblanding med frukt til frokost

Mørkt knekkebrød med melkeprodukt til lunsj

Knekkebrød og en banan før trening

random middag med grønnsaker

brødmat til kvelds

Også litt frukt innimellom når jeg er småsulten og sånt.

Edit: Dagens middag er en Mikkel spesiale hotness pizza :thumbs:

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar
Jeg spiser også 2 ganger om dagen. Ofte bare én gang og :o

Og da går det i kalde pølser? :D

Japp, nå sitter man på toget på bergen stasjon, og venter på at det skal gå. Oslo (og sivilisasjon), here i come! Hva skulle jeg gjort uten LAPFAP FAP FAP:D™ og mobil med HSDPA? :fun: 7 timer med Scrubs og Sex and the City og forumhoring/msn burde gå fort.

Og, jeg spiser når jeg er sulten. Kan være 1 gang i døgnet i perioder, og opptil seks ganger i døgnet. Normalen ligger på mellom 2 og 3, tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I gjennomsnittet spiser jeg vel kanskje to Måltider om dagen. Enten lunch/frokost og middag, eller middag og kveldsmat. Enkelte perioder spiser jeg tre måltider. Blir noe småspising innimellom som jeg ikke anser som noe direkte måltid også da. Særlig når jeg har nattvakt. Da trenger jeg noe for å holde energien oppe.

Lenke til kommentar
Jeg spiser også 2 ganger om dagen. Ofte bare én gang og :o

Og da går det i kalde pølser? :D

Japp, nå sitter man på toget på bergen stasjon, og venter på at det skal gå. Oslo (og sivilisasjon), here i come! Hva skulle jeg gjort uten LAPFAP FAP FAP:D™ og mobil med HSDPA? :fun: 7 timer med Scrubs og Sex and the City og forumhoring/msn burde gå fort.

Og, jeg spiser når jeg er sulten. Kan være 1 gang i døgnet i perioder, og opptil seks ganger i døgnet. Normalen ligger på mellom 2 og 3, tror jeg.

LAPFAP FAP FAP <3 Kosepuzen sin det ^-^ <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...