Shikaru Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 jeg får også sånn innimellom, men ser ut til at alle de bare er spam Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nei, nå er det ut å løpe. Snakkes. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Fant netopp en gammel dagbok fra da jeg var 14-15 år. Håper ingen andre har lest det som står inni fordi det er så mye rart som står der. Jeg skjemmes :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Fant netopp en gammel dagbok fra da jeg var 14-15 år. Håper ingen andre har lest det som står inni fordi det er så mye rart som står der. Jeg skjemmes :!: Gi oss noe utdrag da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nesten like festlig som å lese i skoledagbøker fra ungdomsskolen. Meldinger fra venner som ble regelrett tvunget til å skrive noe der siden man sendte bøkene rundt i klasserommet, rare drodletegninger, "Mine Venner" sidene osv. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg liker lånekassen. Fikk omgjort lånet i vår til stipend; kjekt når man først blir dårlig at de kan gjøre sånt. + mer slingringsmonn om jeg skulle finne på å stryke i flere fag. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg liker lånekassen. Fikk omgjort lånet i vår til stipend; kjekt når man først blir dårlig at de kan gjøre sånt. + mer slingringsmonn om jeg skulle finne på å stryke i flere fag. By the way, veit du når man får pengene for august? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 http://www.lanekassen.no/Artikler/Bokmal/Nar-kommer-pengene/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg har nettop hatt dobbel treningsøkt og spist 4 rundstykker (grove) med gulost, agurk og banan ved siden av. Jeg er pro nice jeg skal prøve å kutte ut alt av pizza og annet usunt i et par uker, for å prøve det, men jeg veit ikke helt hva jeg skal velge. sånn kjapt har jeg bare satt opp: frokost: brød med tunfisk/sardiner/egg/flykræsj ( så jeg har litt pålegg å velge i mellom ) lunsj: veit jeg ikke helt ennå, tbh middag: ris, grønnsaker, kylling/kalkun pluss daglig inntak av frukt da, men det skjer vel vanligvis uansett. Pleier å ha frokostblanding med frukt til frokost Mørkt knekkebrød med melkeprodukt til lunsj Knekkebrød og en banan før trening random middag med grønnsaker brødmat til kvelds Også litt frukt innimellom når jeg er småsulten og sånt. Edit: Dagens middag er en Mikkel spesiale hotness pizza Endret 25. juli 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg spiser to ganger om dagen. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg spiser også 2 ganger om dagen. Ofte bare én gang og :o Lenke til kommentar
Bango Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg spiser fulle måltider rundt 5 ganger jeg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg spiser også 2 ganger om dagen. Ofte bare én gang og :o Og da går det i kalde pølser? Japp, nå sitter man på toget på bergen stasjon, og venter på at det skal gå. Oslo (og sivilisasjon), here i come! Hva skulle jeg gjort uten LAPFAP FAP FAP:D™ og mobil med HSDPA? 7 timer med Scrubs og Sex and the City og forumhoring/msn burde gå fort. Og, jeg spiser når jeg er sulten. Kan være 1 gang i døgnet i perioder, og opptil seks ganger i døgnet. Normalen ligger på mellom 2 og 3, tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg spiser fulle måltider rundt 5 ganger jeg. Hvordan husker du å spise så ofte? Endret 25. juli 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 I gjennomsnittet spiser jeg vel kanskje to Måltider om dagen. Enten lunch/frokost og middag, eller middag og kveldsmat. Enkelte perioder spiser jeg tre måltider. Blir noe småspising innimellom som jeg ikke anser som noe direkte måltid også da. Særlig når jeg har nattvakt. Da trenger jeg noe for å holde energien oppe. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg spiser også 2 ganger om dagen. Ofte bare én gang og :o Og da går det i kalde pølser? Japp, nå sitter man på toget på bergen stasjon, og venter på at det skal gå. Oslo (og sivilisasjon), here i come! Hva skulle jeg gjort uten LAPFAP FAP FAP:D™ og mobil med HSDPA? 7 timer med Scrubs og Sex and the City og forumhoring/msn burde gå fort. Og, jeg spiser når jeg er sulten. Kan være 1 gang i døgnet i perioder, og opptil seks ganger i døgnet. Normalen ligger på mellom 2 og 3, tror jeg. LAPFAP FAP FAP <3 Kosepuzen sin det ^-^ <3 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Spørs helt. Ferien blir det bare frokost og middag + snop og en å annen frukt. Mens hverdagene blir det Frokost, tidlig lunsj, sen lunsj, middag og kaffe+sjokolade el. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva er vel ikke bedre tidsfordriv enn å jage fluer av skjermen med musepekeren? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva er vel ikke bedre tidsfordriv enn å jage fluer av skjermen med musepekeren? Det er veldig lite som ikke er bedre tidsfordriv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg