Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Tuuusen takk til deg også Adrian! :love:

På visse utenlandske nettsteder tror de faktisk at jeg heter Egilanso :p Så jeg skal fortsette kampen min vendetta mot det fjortissnicket mitt =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Finnes det andre forum i Norge forresten? :hmm:

Var jo en aktiv bruker på catchgamer, men det er jo en mer dedikert spillside.

Lenke til kommentar
Jeg kommer aldri til å kvitte meg med Sameboe! Vurderer å skaffe meg rettighetene til navnet!

Gjorde jeg også, helt til det kom både et spill og et skateboard med motor som hadde samme navn.

Hva var det du ble kalt i HW-artikkelen om TG?

Adrian Bin Laden? :p

Lenke til kommentar
Jeg kommer aldri til å kvitte meg med Sameboe! Vurderer å skaffe meg rettighetene til navnet!

Gjorde jeg også, helt til det kom både et spill og et skateboard med motor som hadde samme navn.

Kjipern! Da må jeg få rettighetene før det kommer en ny moderne lavvo som heter "Sameboe" :p

Lenke til kommentar

Neh. Jeg venter hvertfall litt til. Fikse en update i til prosjektet mitt, så kanskje tegne litt tatovering?

Kom forresten også på at jeg må lese HP6 ferdig idag. Må få lest den før jeg ser filmen.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Skal jeg også legge meg?

Det får du avgjøre selv. Lukk øynene og len hodet tilbake og tell til 9. Dersom du ikke klarer å åpne øynene og rette deg opp igjen med én gang, så stikker du og legger deg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sier like så greit god natt til alle sammen jeg, så slipper jeg å spamme god-natter utover :p

Begynner å bli trøtt selv her.. Halvannen time igjen til jeg kan gå hjem og lalle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...