Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Selv har jeg prøvd å gnåle til Simen1, med en veldig så saklig grunn om å få endret brukernavnet mitt til Egil, men ikke fått noe svar. Så da får jeg bare "slite" med Egilanso til så lenge.

Lenke til kommentar
Selv har jeg prøvd å gnåle til Simen1, med en veldig så saklig grunn om å få endret brukernavnet mitt til Egil, men ikke fått noe svar. Så da får jeg bare "slite" med Egilanso til så lenge.

Jarmo er heller ikke til noe hjelp.

Lenke til kommentar
L4r5 is back! Mye bedre enn Lars som er rimelig kjedelig!

Ulempen med L4r5 er at ingen tok ironien. Og med Lars så var jeg et av fåtallet som hadde brukernavn=ekte navn

Og bare sånn at det er offisielt: Skagen er min favoritt-admin. Han er snill.

Lenke til kommentar
Jeg tygger enda på om jeg skal gnåle til meg Eirik. Men har blitt litt glad i Wiki.
Wikipedersen er et så utrolig bra navn at jeg synes ikke du burde bytte for alt i verden.q

Det er også flere, bl.a. en mod, som ønsker samme nick ^^

Eirik eller Wiki? :tease:

Brukeren som heter Eirik har 0 innlegg. Det har forsåvidt brukeren som har 'Egil' også, så da ser jeg ikke hvorfor man ikke kan få kapret de navnene.

Kanskje jeg skal bytte til Frank eller Simon bare på jævel.. :ninja:

Lenke til kommentar
Eirik eller Wiki? :tease:

Brukeren som heter Eirik har 0 innlegg. Det har forsåvidt brukeren som har 'Egil' også, så da ser jeg ikke hvorfor man ikke kan få kapret de navnene.

Kanskje jeg skal bytte til Frank eller Simon bare på jævel.. :ninja:

For ¨f¨navnet Lars så kontaktet jeg bare Simen1. Simen1 er snill. Akkurat som skagen.

Lenke til kommentar
Tror det var broren din som prøvde å kødde med deg...

Tviler igrunn... Da hadde nok Samebror brukeren vært bannet også ;) Men kan nok hende det er en annen her inne (som jeg ikke vet hvem er) som misslikte meg, og valgte å missbruke mitt navn og rykte!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Nå skal jeg ikke syte mer. Endelig er jeg kvitt en liten del av min fortid som aktiv bruker på bloc, hvor mitt forrige visningsnavn først framsto =D

Takker så meget snille Skagen.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Nå skal jeg ikke syte mer. Endelig er jeg kvitt en liten del av min fortid som aktiv bruker på bloc, hvor mitt forrige visningsnavn først framsto =D

Takker så meget snille Skagen.

Det var uvant med Egil, men funker da :yes:

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...