Jethrotulling Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Men - SWEET REVENGE: Jeg våkner fortsatt ikke for lunsj. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg tygger enda på om jeg skal gnåle til meg Eirik. Men har blitt litt glad i Wiki.Wikipedersen er et så utrolig bra navn at jeg synes ikke du burde bytte for alt i verden.q Det er også flere, bl.a. en mod, som ønsker samme nick ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Selv har jeg prøvd å gnåle til Simen1, med en veldig så saklig grunn om å få endret brukernavnet mitt til Egil, men ikke fått noe svar. Så da får jeg bare "slite" med Egilanso til så lenge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Selv har jeg prøvd å gnåle til Simen1, med en veldig så saklig grunn om å få endret brukernavnet mitt til Egil, men ikke fått noe svar. Så da får jeg bare "slite" med Egilanso til så lenge. Jarmo er heller ikke til noe hjelp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Forandring fryder? Endelig er jeg meg selv igjen. L4r5 is back! Mye bedre enn Lars som er rimelig kjedelig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 L4r5 is back! Mye bedre enn Lars som er rimelig kjedelig! Ulempen med L4r5 er at ingen tok ironien. Og med Lars så var jeg et av fåtallet som hadde brukernavn=ekte navn Og bare sånn at det er offisielt: Skagen er min favoritt-admin. Han er snill. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg tygger enda på om jeg skal gnåle til meg Eirik. Men har blitt litt glad i Wiki.Wikipedersen er et så utrolig bra navn at jeg synes ikke du burde bytte for alt i verden.q Det er også flere, bl.a. en mod, som ønsker samme nick ^^ Eirik eller Wiki? Brukeren som heter Eirik har 0 innlegg. Det har forsåvidt brukeren som har 'Egil' også, så da ser jeg ikke hvorfor man ikke kan få kapret de navnene. Kanskje jeg skal bytte til Frank eller Simon bare på jævel.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Eirik eller Wiki? Brukeren som heter Eirik har 0 innlegg. Det har forsåvidt brukeren som har 'Egil' også, så da ser jeg ikke hvorfor man ikke kan få kapret de navnene. Kanskje jeg skal bytte til Frank eller Simon bare på jævel.. For ¨f¨navnet Lars så kontaktet jeg bare Simen1. Simen1 er snill. Akkurat som skagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Han prioriterer kjendisene på forumet Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Jeg fant ut at brukeren Steffen har 0 innlegg, og at det er en bruker som er fanboy elns. av meg sameb0e EDIT: Fant ut at han sa at han var meg, teit fyr...glad han ble bannet Endret 25. juli 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tror det var broren din som prøvde å kødde med deg... Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sup fellas? Hva gjør dere i disse nattetimer? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sup fellas? Hva gjør dere i disse nattetimer? Drikker øl. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tror det var broren din som prøvde å kødde med deg... Tviler igrunn... Da hadde nok Samebror brukeren vært bannet også Men kan nok hende det er en annen her inne (som jeg ikke vet hvem er) som misslikte meg, og valgte å missbruke mitt navn og rykte! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sup fellas? Hva gjør dere i disse nattetimer? Drikker øl. Godt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Nå skal jeg ikke syte mer. Endelig er jeg kvitt en liten del av min fortid som aktiv bruker på bloc, hvor mitt forrige visningsnavn først framsto =D Takker så meget snille Skagen. Endret 25. juli 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Nå skal jeg ikke syte mer. Endelig er jeg kvitt en liten del av min fortid som aktiv bruker på bloc, hvor mitt forrige visningsnavn først framsto =DTakker så meget snille Skagen. Det var uvant med Egil, men funker da Endret 25. juli 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvorfor skal alt være så vanskelig? Jeg holder på å gå lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg