Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Diamant er det hardeste vi vet om.

Var fristet til å svare " kuken min ", men den er mer spongy. :hmm:

Korreksjon: Det hardeste JEG vet om. Jeg har ikke inngående kjennskap til kuken din.

noen hundrelapper i såfall. og jeg klarer ikke helt å se for meg et krystallskip O_o

Noen humdrelapper er ikke noe problem. La oss si fem hundre? Men da må den være bra. Akkurat det med krystallskip er det som er utfordringen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen hundrelapper i såfall. og jeg klarer ikke helt å se for meg et krystallskip O_o

Noen humdrelapper er ikke noe problem. La oss si fem hundre? Men da må den være bra. Akkurat det med krystallskip er det som er utfordringen. :p

det er det ja! jeg tenker litt ( og det knaker og gnis rust oppi der hører jeg )

Skal det ha formen som et helt vanlig skip? og i såfall hvordan skip? skal det kanskje være noen krystaller som stikker litt ut osv, for at det ser kult ut, skal det være veldig detaljert? fordi det kan bli et problem når du skal tattovere det.

Edit: fiksa litt på quote, trur jeg.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
det er det ja! jeg tenker litt ( og det knaker og gnis rust oppi der hører jeg )

Skal det ha formen som et helt vanlig skip? og i såfall hvordan skip? skal det kanskje være noen krystaller som stikker litt ut osv, for at det ser kult ut, skal det være veldig detaljert? fordi det kan bli et problem når du skal tattovere det.

Tenker ikke for detaljert. Tenker mer formen av en karavelle, bare litt gjennomsiktig om du skjønner. Hvis du vil kan du legge meg til på msn så kan vi snakke mer der. Send meg pm om du vil ha msn.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg skyter inn her, men det var ikke en levende sjel i data-delen av forumet.

Tingen er, jeg fikk nettopp opp fullt av virus-varsler og slikt, som jeg mistanker kommer enten fra noe jeg laster ned i Vuze, eller en nettside jeg var innom i går.

Jeg har PC fra Lenovo, og en slags "panikk-knapp" på PC'en, som bringer opp Lenovo Care. Om jeg velger å forynge systemet, vil det da fjerne en infeksjon jeg fikk i går?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

God Morgen. :)

Jeg har faktisk sovet til nu. :woot:

La meg i går klokka 12 på natta!

Jeg fant ut man blir jævlig sliten av og sove. :wow:

Noen som har noe fint og si? :)

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

JA jeg har sove 25 timer hvordan jeg klarte det er en annen historie.

Jeg var faktisk så lat når jeg sto opp at jeg ikke klarte og gjøre en dritt !!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...