Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Det er ofte greit betalt. Ellers er det ikke alle som har så mye annet å gjøre. Jeg kunne gjerne vært nattevakt, siden jeg ikke sover så mye om natten uansett.

Lenke til kommentar

I dag har jeg testet diverse øl fra polet.

San Miguel = Piss! blir IKKE kjøpt igjen

Duvel = Veldig god, PAsser de fleste anledninger. Blir kjøpt igjen

Chimay = Mørkt matøl. PAsser ikke som "drikkeøl". Kan muligens bli kjøpt igjen.

Carolus = Ikke så mørk som Chimay. Ganske god, men utpreger seg lite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er en deltidsjobb for å få spedd på inntekta. Har ferie vanligvis nå. Jobber på taxisentralen og distribuerer turer i Ålesund, Molde og Kristiansund. Så tia går kjapt nok. ;)

Lenke til kommentar
Enn deg Lars?

Rough draft:

Et krystallskip i storm med røket ankerkjetting ved en klippe.

Krystallskipet står for diamanten som er det evige bestandiget. Det som aldri endrer seg. Diamant er det hardeste vi vet om. Havet er i evig forandring. De to elementene representerer motsetningene i meg. Klippen skal henspeile på dette diktet, som jeg har skrevet selv.

 

Usikker på plassering

Lenke til kommentar
Shikaru! Jeg tenkte akkurat på deg! Du er flink til å tegne... Har du lyst til å hjelpe meg å få ned en tattoo-ide på "papiret"?

 

spørs helt på hvordan tattis. er det bare rask skisse og idéen ned er det greit, skal du ha den detaljert og litt mer "ferdig" sånn sett vil jeg ha penger :p

Lenke til kommentar
spørs helt på hvordan tattis. er det bare rask skisse og idéen ned er det greit, skal du ha den detaljert og litt mer "ferdig" sånn sett vil jeg ha penger :p
Hvor mye penger snakker vi om? Ideen kan du lese i posten over din.

 

 

Har du noen fra før?

Nei

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...