Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var sinnsykt mye folk på glad mat festivalen i går.

Ble kun kebab og øl på meg i går:)

Skjønne ikke at man klarte å bruke over 2000kr i går.

Må ha vært dyrt for øl

He he, var nok folk på onsdag også. Svei over 2000 selv, men det var nå mest på drinker det da. Og ei flaske Cava borte i champis-teltet :p

Lurer på hvor mye jeg klarer å bruke i dag ^^

Lenke til kommentar
Hørte det først av en kompis fra Tr.hjem som stadig vekk gikk rundt og sa det, så hang det seg på de andre venna våre, ei venninne spredde det til venna sine i Tr.hjem og i Orkdal og så har jeg hørt det rundt omkring ellers også.

Jeg hater folk som sier "venna". Det er bare så utrolig piczo-fjortis. "JEG ELSKER VENNA MINE<3<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<3<3<3<3<3"

Lenke til kommentar
Hørte det først av en kompis fra Tr.hjem som stadig vekk gikk rundt og sa det, så hang det seg på de andre venna våre, ei venninne spredde det til venna sine i Tr.hjem og i Orkdal og så har jeg hørt det rundt omkring ellers også.

Jeg hater folk som sier "venna". Det er bare så utrolig piczo-fjortis. "JEG ELSKER VENNA MINE<3<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<3<3<3<3<3"

Vel, om det gleder den unge herren, kan jeg slå helt om når jeg skriver her, samt skrive korrekt bokmål uten a-endinger eller hunkjønn.

Jeg skriver dog stort sett slik jeg prater her nede. Noe lørengskogsk-aktig ifg. de som har hørt det.

For meg er det helt naturlig å si og å skrive venna, bila og slikt. Bodd for lenge i Trøndelag vet du ;) Byfisene sier "bila" og "venna" og jeg vil ikke prate bredt, så da går jeg heller for byfis-trøndersk.

Lenke til kommentar
Hørte det først av en kompis fra Tr.hjem som stadig vekk gikk rundt og sa det, så hang det seg på de andre venna våre, ei venninne spredde det til venna sine i Tr.hjem og i Orkdal og så har jeg hørt det rundt omkring ellers også.

Jeg hater folk som sier "venna". Det er bare så utrolig piczo-fjortis. "JEG ELSKER VENNA MINE<3<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<3<3<3<3<3"

 

http://miriama.weblogg.no/280106142724_snvenna.html

bilde_102_1138457226.jpg

 

TY YOUR WELCOME.

Lenke til kommentar
Nå jeg skal lange ut med at dialekt o.l. ikke tillates på forumet? Vi holder oss til nynorsk / bokmål, og til nøds engelsk, svensk eller dansk.
Det er en diskusjon om språk og ikke direkte innlegg med dialekt, litt forskjell min gode mann :)

Jeg siktet ikke til innlegget hans, bare.. rent generelt, og "venna" og "bila" / slik trønderslang går under retningslinjene, punkt 1:

Innlegg må skrives på norsk, svensk, dansk eller engelsk. SMS-/leet-språk og dialekt er forbudt, det samme gjelder slang.
Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Specialforce: har ikke bilder av dagens innmat, og har rotet bort de som jeg tok når jeg først fikk kabinettet.

 

Men kort oppsummert: masse stille 120mm-vifter. En jungel av sata og strømkabler, forholdsvis velorganisert, men ikke tatt helt ut i perfeksjon.

 

Orker ikke fikse nye bilder, siden jeg da må flytte maskinen ut ifra hjørnet den står i. Det er stress. Konseptet maskin i annet rom + hull i veggen + laaaang kabel funker bra forøvrig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...