Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

"Ha det".

Hørte det først av en kompis fra Tr.hjem som stadig vekk gikk rundt og sa det, så hang det seg på de andre venna våre, ei venninne spredde det til venna sine i Tr.hjem og i Orkdal og så har jeg hørt det rundt omkring ellers også. Og ikke bare av oss kids mellom 20 og 24, jeg har også hørt det av shitkids på ca 14, folk på rundt 30 og nå også en pensjonist fra Jæren. What has this world come to? :|

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy fsrn i HELVETE så forbanna orgasmisk det er å kjøre sykkelen til fattern. Du bare vrir på gassen og åpner opp og vips opp i 120 før du rekker å tenke på å se på speedpometeret. Har ikke testa den på motorveien enda så tar den ikke høyere opp enn 120 på de veiene her.

Lenke til kommentar
Fy fsrn i HELVETE så forbanna orgasmisk det er å kjøre sykkelen til fattern. Du bare vrir på gassen og åpner opp og vips opp i 120 før du rekker å tenke på å se på speedpometeret. Har ikke testa den på motorveien enda så tar den ikke høyere opp enn 120 på de veiene her.

cc?

Det sier du helt til du ramler av i 120km/t, og Anfall sitter ved sykesenga og håper du skal komme ut av koma snart.

kunne ikke forvente annet av deg.

Lenke til kommentar
du kommer til å skade deg eller eventuellt dø i en ulykke om du ikke passer deg Lars.

Smurf: det kan jo hende den som først sa det hadde dårlig tid ellerno, og lokka munnen igjen før han var ferdig. :p

Det driter jeg i, vedkommende må blø! Eller i verste fall dø. Ikke sikker på hva som tilfredsstiller meg mest.

Lenke til kommentar
Det sier du helt til du ramler av i 120km/t, og Anfall sitter ved sykesenga og håper du skal komme ut av koma snart.
Partypooper

du kommer til å skade deg eller eventuellt dø i en ulykke om du ikke passer deg Lars.
Derfor er man forsiktig.

cc?

800 Intruder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Dagens middag skal være

A) Kylling alà Napoli med rugris

B)Urtepølse med pasta (i tomat-chillysaus)

D) Graut på boks,(bare tilsett vann)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...