Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil se Sweeney Todd, jeg vil, jeg vil, jeg vil, jeg vil! :cry:

Jeg mener. En genial musikal i seg selv. Og så kommer faen meg Tim Burton (!) og Johnny Depp (!) og slår seg sammen (igjen!). Tidligere prosjekter de har hatt er Corpse Bride og Edward Scissorhands. Helena Bonham Carter (hun som spiller Emily sin stemme i Corpse Bride) spiller tilogmed med dem. Aaaah. Jeg MÅ se den. Og jeg må se den snart. :cry:

Morgen, Kibs.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Jeg for min del vil se Kautokeino-opprøret, men jeg er så lei av å gå på kino alene og ingen av venna mine er interessert i å se den.

Så blir vel å vente til den kommer på DVD for så å kjøpe den...

Ja ja =/

Faens bedøvelse, klarer ikke snakke for fem flate øre ><

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste med noenlunde brukbar filmsmak her? Damnit, jeg hadde ventet bedre av deg i hvert fall, clvn.

EDIT: I følge Schnell er jeg feil person til å snakke om respekt, men uansett hvor lite du dasker henne eller hvor gammel du er når du gjør det; Å slå foreldrene sine er respektløst, så lenge det skjer utenfor lek. Det er direkte frekt.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg har vondt i hodet :( Auuu

dakar lille pusen min :(

Espen, ha ha, den har jeg prøvd før.

Lett dask, og hu begynner å grine og sladrer til pappa og overreagerer fælt og så blir det stress og faenskap ><

kanskje lurt og droppe det da ja...

Er jeg den eneste med noenlunde brukbar filmsmak her? Damnit, jeg hadde ventet bedre av deg i hvert fall, clvn.

hva regner du som god smak? viste ikke vi snakket om film jeg :(

Lenke til kommentar

Flott. Jeg er respektløs.

De også.

Så lenge de er respektløse ovenfor meg, orker ikke jeg vise respekt for de.

Mer forakt i grunn.

Jeg har null problem med å innrømme at jeg har vært "voldelig" ovenfor mamma og pappa.

Mamma isærs, dog, hu overreagerer kraftig, så et lett puff ut døra eller at jeg tar tak i de skjøre armene hennes litt hardt, gjør jo at hu skriker voldtekt og truer med politianmeldelse.

Og jeg vil se Sweeney, men det har ikke noe hast mer som. Jeg kan godt vente til den kommer på DVD eller.no.

Aller helst vil jeg bare gi faen i livet og fryse meg ned noen tusen år.

Lenke til kommentar
Je har brukt to hele innlegg på å mase om at jeg skal se Sweeney Todd? Den kommer riktignok ikke til Norge før 22 februar, og det frister å vente til DVD-en kommer, for jeg bare vet at jeg vil ha den. :p

har lyst til og se Phantom of the opera igjen jeg.... :love:

Arinomi:du er alltid i kroken min :wee:

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...