Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som underviser SpecialForce i hvordan lage et script som starter automatisk med dosvindu skjult så han kan starte programmene sine i en fei?

Innbiller meg at det er flere tråder her på forumet om det.

Alt du trenger er bash <3

Gapwick, har du flere bøker å anbefale meg? Jeg har lest alt av Anne Bishop nå :p

Så alt for betatt av Saetan og Jaenelle ...

Foretrakk Daemon selv. :p

Ja, jeg likte ham, men det var noe eget med Jaenelle. Både før og etter det skjebnesvangre.

Og Saetan virker så koselig. Så på ham i samme skikkelse som Satan i Little Nicky :p

Lenke til kommentar
Oppdrag Mulla Krekar... :!: Latterligste jeg har sett på lenge.

+1

Hele den "dramatiske jakten" er jo bare menn i mitdtlivs-krisen sin, som sikkert ble sparket fra militæret av en eller annen merkelig grunn, og derfor setter seg ned bak noen søplekasser midt på Grønland og spaner på onde onde menn.

Btw, begynner å bli lei politikere og velgere sitt mas om "dine og mine skattepenger", beviser jo bare at det er egoismen som rår, staten får da penger via andre instanser også.

Makan..

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

NiXx: Nettopp. Ble helt sjøsyk av filmingen.. og hva i H var greia med å 'snikfilme' seg selv hele tiden? For å gjøre ting dramatisk? Var også veldig tydelig at de klippet til samtalen med Krekar himself grovt. Ville likt å ha en klokke på veggen bak ham :)

Lenke til kommentar

"Isn't he a monster?!"

"If we move from this spot, he's sure to pull off the bomb he has hidden under his coat, that sick bastard"

"He just invited us in for a 3 hour long interview!, that tosser".

Jeg hadde nok også villet prøve å gjøre ting litt mer dramatisk hadde jeg vært de, med tanke på hvor tannløs denne dokumentaren er.

Lenke til kommentar

Måtte tenke meg om om du spøkte eller siterte dem. Haha, herregud.

Beste line: A possible family member has walked out.

1. Han bor i 4. etg i en bygård.

2. Han bor i et sterkt overrepresentert innvandrerstrøk.

3... og hva så?

:thumbup:

Endret av mathos
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...