Dzeko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Omg når forumtroll som dere velger å rose bloggen min isteden for å flame den....Da, da er den morsom da. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Fjortisvegetarianere suger. Seriously "Først og fremst må jeg bare si at dette innlegget ikke er rettet mot folk som er vegetarianere pga. deres religion." Hvorfor er det OK å ikke spise kjøtt fordi man blitt fortalt at man ikke skal gjøre det av en eller annen for lengst avdød skjeggete gammel mann, men ikke OK om man gjør det fordi man synes kjøttoppdrett er dyreplageri? Litt tragisk at du etterstreber å være så utrolig politisk samtidig som du prøver å provosere. Endret 23. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Omg når forumtroll som dere velger å rose bloggen min isteden for å flame den....Da, da er den morsom da. Come again? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Fjortisvegetarianere suger. Seriously "Først og fremst må jeg bare si at dette innlegget ikke er rettet mot folk som er vegetarianere pga. deres religion." Hvorfor er det OK å ikke spise kjøtt fordi man blitt fortalt at man ikke skal gjøre det av en eller annen for lengst avdød skjeggete gammel mann, men ikke OK om man gjør det fordi man synes kjøttoppdrett er dyreplageri? Godt spørsmål. Først og fremst fordi familien kan fryse deg ut og se på deg som sviker hvis du velger å gå bort ifra kulturen og religion du har blitt oppvokst i. Jeg sier ikke at dette er ok, langt ifra, men jeg sier bare at jeg da forstår hvorfor du da velger å ikke spise kjøtt. Skjønner? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Men grunnen til at du mener den andre "unnskyldningen" ikke holder mål er jo at "Med en slik tankegang hadde mennesket fortsatt vært på huleboerstadiet", noe som i aller høyeste grad vil falle inn under samme argumentasjon. Endret 23. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gapwick, har du flere bøker å anbefale meg? Jeg har lest alt av Anne Bishop nå Så alt for betatt av Saetan og Jaenelle ... Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men grunnen til at du mener den andre "unnskyldningen" ikke holder mål er jo at "Med en slik tankegang hadde mennesket fortsatt vært på huleboerstadiet", noe som i aller høyeste grad vil falle inn under samme argumentasjon. Delvis sant. Men samtidig så er jeg en person som har respekt for religion, og hvis religionen til noen sier at man ikke skal spise kjøtt pga. bla bla bla så synes jeg det er ok. Men jeg skjønner samtidig at dette ikke holder for å vri meg unna argumentet du kom med (og som jeg stilte selv i bloggen) Men hovedpoenget mitt var i utgangspunktet å flame fjortisvegetarianere og bare med det klargjøre at jeg ikke hadde noe imot vegetarianere som er vegetarianere pga religion. Men nå må jeg stikke. Laterz. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Gapwick, har du flere bøker å anbefale meg? Jeg har lest alt av Anne Bishop nå Så alt for betatt av Saetan og Jaenelle ... Jeg har ikke noe mer av samme ulla, dessverre, men noen andre anbefalinger kan jeg da komme med: - William Gibson. Få i alle fall med deg The Belonging Kind, en av mine absolutte favorittnoveller. (Tror den vil falle i smak!) - Barry Eislers bøker om leiemorderen John Rain. Det er neglebitende (og juicy!) saker. - Richard Morgan skriver både fantasy og science fiction, og han gjør det utrolig bra. (Pluss: sex!) Endret 23. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Akkurat sett Babylon A.D en veldig bra film! Endret 23. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gapwick, har du flere bøker å anbefale meg? Jeg har lest alt av Anne Bishop nå Så alt for betatt av Saetan og Jaenelle ... Jeg har ikke noe mer av samme ulla, dessverre, men noen andre anbefalinger kan jeg da komme med: - William Gibson. Få i alle fall med deg The Belonging Kind, en av mine absolutte favorittnoveller. (Tror den vil falle i smak!) - Barry Eislers bøker om leiemorderen John Rain. Det er neglebitende (og juicy!) saker. - Richard Morgan skriver både fantasy og science fiction, og han gjør det utrolig bra. (Pluss: sex!) Ooh, de må jeg sjekke ut. Bare prøve å lese ferdig alle bøkene jeg har kjøpt i sommer først. Så jeg får lagre tipsene dine et sted og sette på en alarm om å kjøpe de i oktober / november. Ha ha Ooh, og der var søknad til bopel innsendt. 7 dager før fristen går ut Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Btw: Noen i nærheten av Langesund som har lader til et Nikon Speilreflekskamera? Altså, til batteritypen EN-EL3e. Ja. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noen som underviser SpecialForce i hvordan lage et script som starter automatisk med dosvindu skjult så han kan starte programmene sine i en fei? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Skal på do å bæsje. Er tilbake snart. Endret 23. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Skal på do å bæsje. Er tilbake snart. Interessant.. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noen som vet hvor man får lastet ned skins/themes til windows vista? Mener Microsoft hadde en side med det for en stund siden, men husker ikke linken :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Noen som vet hvor man får lastet ned skins/themes til windows vista?Mener Microsoft hadde en side med det for en stund siden, men husker ikke linken :/ http://tinyurl.com/ow8bus Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Nå skal jeg ha themes til vista da, og ikke til XP. Er drittlei vista utseendet. Finner mange sider som har themes, men leter etter den siden microsoft hadde, for der husker jeg det var noen fete. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Huff. Jeg liker ikke rapidshare. Får ikke lasta ned coreavc uten å vente lenge, og jeg vil se film. Full Metal Jacket i 1080p Det blir digg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gapwick, har du flere bøker å anbefale meg? Jeg har lest alt av Anne Bishop nå Så alt for betatt av Saetan og Jaenelle ... Foretrakk Daemon selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg