Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Sant det! Men er fremdeles artig å bygge f.eks star-wars skip og stille dem ut. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) 1. Jeg lurte på om dere mislikte meg. 2. Jeg glemmer aldri HCG. 3. Alle vennene mine er vekke. ALLE! Er alle vennene dine borte? Too bad, men ikke bruk internett som din bestevenn. Simple as that. Ikke bruk internett som min bestevenn? Mener du at jeg er for mye på data? Yess! Til å være en 11-åring i alle fall. Endret 23. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Sant det! Men er fremdeles artig å bygge f.eks star-wars skip og stille dem ut. agree, har lego ferrari på hylla Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 :love: God musikksmak du <3 Den eier da! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 The Prophet, hva programmerte du? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Om jeg da går ut i det hele tatt. Sitter du hjemme og drikker, slipper du å rote deg opp i ting Stemmer nå det, men for all del ha noen gode venner i nærheten. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Finnes det en sang som det er enklere og mindre tekst på? Dont think so. Se filmen hos Youtube Endret 23. juli 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Sant det! Men er fremdeles artig å bygge f.eks star-wars skip og stille dem ut. agree, har lego ferrari på hylla Jeg også. Skulle ønske man kunne kjøpe stor pakker med mye random deler, da hadde jeg sittet og bygd ASAP! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Litt for hardt Denne liker jeg: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 23. juli 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 The Prophet, hva programmerte du? Websider, spill, programmer, osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Om jeg da går ut i det hele tatt. Sitter du hjemme og drikker, slipper du å rote deg opp i ting Stemmer nå det, men for all del ha noen gode venner i nærheten. Vanskelig når alle er borte. Og farmor og slekta hennes fordømmer alkohol nord og ned Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg finner det underholdende at min far etter bare en helg med båttur klarer å komme hjem med oljelekasje, vann i olja, hull i blokka, 1l olje flytende i bunn av båten, bensinlekasje, en starter som er knekt tvers av og.. ja, en ting til jeg ikke husker. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 båtfylla ftw :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Han var faktisk edru hele veien O.o Kjørte fra Tøsberg, opp telemarkskanalen og tilbake igjen på en helg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Litt for hardt Denne liker jeg: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Wtf? Hvordan fikk du signaturen din i spoileren? Btw, låta di høres fet ut. Men kan ikke si at den er noe mindre hard enn min. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg finner det underholdende at min far etter bare en helg med båttur klarer å komme hjem med oljelekasje, vann i olja, hull i blokka, 1l olje flytende i bunn av båten, bensinlekasje, en starter som er knekt tvers av og.. ja, en ting til jeg ikke husker. Haha lo litt av den ja Hull i blokka faktisk, hvordan fikk han til det? Konstant full gass over lengre tid? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Hull i blokka faktisk, hvordan fikk han til det? Konstant full gass over lengre tid? Tja, det er en 30 år gammel V8 Chevy - 450-blokk fylt igjen til 405, så den skal da egentlig tåle det. Men, det var nådestøtet for den motoren - nå skal den ut og noe enda tørstere inn Endret 23. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 herregud går det ann å gjøre alt det der på en helg? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Den har vært lappet sammen et par ganger, vi trodde ikke den var så ille.. Dog, den har tross alt gått 30 år i saltvann, så skulle bare mangle. EDIT: For de som måtte lure, ja det er båten jeg og TSP tok årets jomfrutur i for en måned siden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1124607&hl= Endret 23. juli 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Wheely og Co klarer det meste vet jeg :!: Snill på hånden er ikke familien der kjent for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg