SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 xD 1. Jeg lurte på om dere mislikte meg. 2. Jeg glemmer aldri HCG. 3. Alle vennene mine er vekke. ALLE! Er alle vennene dine borte? Too bad, men ikke bruk internett som din bestevenn. Simple as that Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 @SpecialForce: Var det ment til meg eller alkisen? Det var til alkeguten Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 xD 1. Jeg lurte på om dere mislikte meg. 2. Jeg glemmer aldri HCG. 3. Alle vennene mine er vekke. ALLE! Jeg tror ikke noen her misliker deg Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Pff, klart det er. Selv om alle kaller meg det, så betyr ikke det at det stemmer. Selv om jeg er glad i å drikke, og gjerne hver dag, så gjør vel ikke det meg til alkis? Selv om jeg ikke kan slutte "I'm not an alcoholic, alcoholics go to meetings" Najs quote. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Ah, da er jeg ikke alkis enda Hater å ha langt hår, og ølmagen min består hovedsaklig av brus Drikker generelt ikke øl engang. Men det står urovekkende mange tomme spritflasker på rommet mitt, og vinflasker. Oh well, så lenge det ikke er øl så Har til gode å bli kjørt hjem av snuten, jeg klarer mirakuløst nok å finne meg en taxi hver gang jeg føler jeg er ravende full Om jeg da går ut i det hele tatt. Sitter du hjemme og drikker, slipper du å rote deg opp i ting Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 xD 1. Jeg lurte på om dere mislikte meg. 2. Jeg glemmer aldri HCG. 3. Alle vennene mine er vekke. ALLE! Er alle vennene dine borte? Too bad, men ikke bruk internett som din bestevenn. Simple as that. Ikke bruk internett som min bestevenn? Mener du at jeg er for mye på data? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 :love: God musikksmak du <3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 I`m not addictet to beer, It`s the beer who is addictet to me:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Pff, klart det er. Selv om alle kaller meg det, så betyr ikke det at det stemmer. Selv om jeg er glad i å drikke, og gjerne hver dag, så gjør vel ikke det meg til alkis? Selv om jeg ikke kan slutte "I'm not an alcoholic, alcoholics go to meetings" Nettopp! Ser dere? Jeg er ikke alkis, jeg tør uansett ikke gå på møter. Det er sikkert et krav om å være edru, og jeg liker meg ikke edru blant folk. I alle fall ikke så lenge jeg må følge med / prate. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) xD 1. Jeg lurte på om dere mislikte meg. 2. Jeg glemmer aldri HCG. 3. Alle vennene mine er vekke. ALLE! Er alle vennene dine borte? Too bad, men ikke bruk internett som din bestevenn. Simple as that. Ikke bruk internett som min bestevenn? Mener du at jeg er for mye på data? Til å være 11-år er du veldig mye her på forumet. Endret 23. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Til å være 11-år er du veldig mye her på forumet. Har vel ikke noe å si på alder? Når jeg var 11 år satt jeg inne 24/7 og programmerte. Alle er forskjellige =) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Ja selvfølgelig. Var bare sett fra et egosentrisk synspunkt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Når jeg var 11 satt jeg og lasta ned pr0n på shitty modem eller spilte crappy, japanske hentai-spill som kjørte fra DOS-promptet Eller satt på rommet mitt og bygde lego. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Når jeg var 11 satt jeg og lasta ned pr0n på shitty modem eller spilte crappy, japanske hentai-spill som kjørte fra DOS-promptet Eller satt på rommet mitt og bygde lego. Det var tider det, LEGO ftw Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Har en stor kasse med lego stående et sted! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Agreed, nå er legoen shitty Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Har en stor kasse med lego stående et sted! Har en egen seksjon på loftet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Tror jeg har lego for 20-30k Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Agreed, nå er legoen shitty Husker før så kunne man kjøpe esker med kun DE delene osv. Nå er det bare _CRAP_ Endret 23. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg