Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Samme her. Stelillebroren min er snart like gammel som deg. Han er ikke spesielt flink i rettskriving. Han mente at når du ber oss si hva vi synes om deg. Så blir det vanskelig da det kan høres ut som du vil høre skryt liksom. Endret 23. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Samme her. Stelillebroren min er snart like gammel som deg. Han er ikke spesielt flink i rettskriving. Han mente at når du ber oss si hva vi synes om deg. Så blir det vanskelig da det kan høres ut som du vil høre skryt liksom. i has a confused Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Samme her. Stelillebroren min er snart like gammel som deg. Han er ikke spesielt flink i rettskriving. Han mente at når du ber oss si hva vi synes om deg. Så blir det vanskelig da det kan høres ut som du vil høre skryt liksom. i has a confused +1 mangla det en del der ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Helvete, poenget er at jeg ikke har noen formening om deg. Høres ut som du HCG tror at vi misliker deg, siden du spør. Endret 23. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Helvete, poenget er at jeg ikke har noen formening om deg. Høres ut som du HCG tror at vi misliker deg, siedn du spør. Aaah now i get it Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Lurer på om jeg er alkis Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Lurer på om jeg er coca-holiker! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Det har jeg vært, men har klart å slutte med cola og urge. I alle fall rent. Nå drikker jeg brus hovedsaklig kun i drinker. Og i drammer. Ingenting som en 50/50 brusdram. Halvparten Urge eller Fanta, andre halvparten 96 / hb / drue. Ah ... Takes me back <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Endelig funker Forumet på TLFen min. Rockstar Energy er jævlig godt! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) ikke så veldig nå som du spør. Forsto desverre ikke den helt, du. Can you tell me? Vet du hva? Jeg kan ikke akkurat kalle meg gamlefyren heller, men etter min mening så er det veldig, veldig mye innhold her f.eks i DNFK som du ville forstå mer av når du blir eldre. Av den grunn synes jeg du burde finne på annet enn å være på internett. Glem HCG og bli med vennene dine på andre ting. Lurer på om jeg er alkis Det er ikke noe å lure på ^^ Endret 23. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Great! Just FUCKING great! Her skal jeg liksom sjekke inn på flighten til Tyskland i neste uke og så viser det seg faen meg at jeg er tom for blekk. Trodde printeren pleide å si fra LITT før det gikk helt tomt, men neida, Fikk ingen advarsel før det var så tomt at det var umulig å lese hva som stod der og da tviler jeg på ryanair godtar utskriften ved ombordstigning. Det betyr t jeg faenmeg må dra til NAV for å skrive ut. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Elektrisk tannbørste. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Eller kjøpe ny blekk-patron. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Er vell raskere å kjøpe nytt blekk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Lurer på om jeg er alkis Det er ikke noe å lure på ^^ Pff, klart det er. Selv om alle kaller meg det, så betyr ikke det at det stemmer. Selv om jeg er glad i å drikke, og gjerne hver dag, så gjør vel ikke det meg til alkis? Selv om jeg ikke kan slutte Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 xD 1. Jeg lurte på om dere mislikte meg. 2. Jeg glemmer aldri HCG. 3. Alle vennene mine er vekke. ALLE! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Du er alkis når du sitter hjemme med et x.antall ølflasker over hele stua, blir kjørt hjem av purken hver helg, og når du har langt hår + stor ølmage. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Alle "tegnene" er der. Holder for meg Endret 23. juli 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
HCG Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 @SpecialForce: Var det ment til meg eller alkisen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Pff, klart det er. Selv om alle kaller meg det, så betyr ikke det at det stemmer. Selv om jeg er glad i å drikke, og gjerne hver dag, så gjør vel ikke det meg til alkis? Selv om jeg ikke kan slutte "I'm not an alcoholic, alcoholics go to meetings" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg