Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg vil og klare å sove i 24 timer. :( Jeg drømte forresten at vokalisten i Opeth kyssa meg på en konsert i natt. It was fun. :fun:

Lenke til kommentar

For en forferdelig morgen det har vært i dag: Ble vekket 10.30 og da bar det avsted til veterinæren, før jeg fikk på meg klærne omtrent. Katta til bestefar har lenge hadde et stort sår på halen som den aldri har klart å la være så det har vært åpent lenge. I dag var det på tide og ta med katta til veterinæren for å få rensa det skikkelig. Det var nok for sent for, bakteriene har antageligvis gått til blodet. Katta fikk ei lita sprøyte med beroligene. Det tålte den nok ikke R.I.P :cry:

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

uff stakkar :(

Edit: jeg hadde en veldig rar drøm i natt O_o

En fortelling om en rar drøm for de som vil lese noe merkelig :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

masse rart skjedde som anngikk skyting av raketter og andre greier i noe som ligna på en slagmark.

så fant jeg en rar bil som ligna på den fra Halo, kjørte til en plass også var alt det borte igjen. nå er jeg plutselig på ferie med foreldra mine, og jeg kjører. Så snur jeg, stopper bilen ( som nå plutselig er en sykkel, men med klutch gir på sia av meg og hele pakka :p jeg går av og går på do. så ser jeg en rulletrapp som det handtaket du holder i på ene sia plutselig gikk driiiiiiiiitfort, så folk hoppa på og føyk til helvette langt bort. haha.

da blei jeg til bart simpsons helt plutselig, skata rundt og tryna og møtte på en kompis. han skulle kjøpe klær med rabatt av naboen hans, som jobba i butikken, men det fikk han ikke.

jeg stappa klær i en vaskemaskin via et rør på toppen, fordi nå skulle jeg plutselig vaske klær. haha men så tok jeg det ut og så at det var masse rart der. brukte skikkelig lang tid på å få ting ut, men det siste jeg tok ut var en skikkelig gammal donaldtegning som jeg antok at var verdt masse penger. så skjedde det noe rart jeg ikke helt husker men det hadde med tegningen, en kjede og universet å gjøre O_o

uansett, så kom jeg tilbake, men da var jeg på et eller annet rart skip med ei jeg kjenner fra skolen, som forøvrig var naboen min i et år nå. hu sa at hu var gravid, og at jeg var faren, noe som er ganske så usannsynlig spør du meg :p jeg skulle spørre om hu var sikker, men det gjorde jeg da ikke, fordi da våkna jeg.

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Aaaaah jeg er sliten. Snart hjem nå bare 43 minutter igjen

Aaaah *ligge under god og varm dyne og slappe av med Lars, snart ska vi lage canpakes til frokost. :love:

Btw, Lars har de beste kommentarene når han snkker i halvsøvne. "Snu deg med tranebær, jeg skal holde rundt deg."

Lenke til kommentar
Aaaaah jeg er sliten. Snart hjem nå bare 43 minutter igjen

Aaaah *ligge under god og varm dyne og slappe av med Lars, snart ska vi lage canpakes til frokost. :love:

Btw, Lars har de beste kommentarene når han snkker i halvsøvne. "Snu deg med tranebær, jeg skal holde rundt deg."

Jeg har copyright på canpakes

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...