Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel. Ikke i form som i konstant hodepine, trøtthet, total appetittmangel, ømhet og smerte i omtrent alle muskler uten at jeg gjør noe særlig, usedvanlig lite konsentrasjonsevne, dårlig søvn som jeg ikke blir uthvilt av osv. Humøret er heller ikke helt slik det burde være.

 

Når jeg i tilleg vet at mat kommer til å bli et lite problem på turen, og det er en kjip togtur på 12 timer + et døgn uten mål og mening i Oslo før jeg kan sette meg på flyet så er jeg redd for at det kan bli for mye for meg.

Lenke til kommentar
Hmm, så lenge jeg slipper å synge så ^^ Men treffes en dag hvertfall. Send meg en pm med mobilnummeret ditt, så kan vi smses <3
Duuuu... Skal jeg synge så skal du synge. Jeg må være kanon snydens for å nærme meg mikrofonen uansett. Problemet er at om jeg er kanon snydens så må jeg omtrent bli dratt vekk fra den. Og jeg eier ikke sangstemme.

Får se da vet du ;) Men som sagt; nummeret ditt? :love:

Lenke til kommentar
Vel. Ikke i form som i konstant hodepine, trøtthet, total appetittmangel, ømhet og smerte i omtrent alle muskler uten at jeg gjør noe særlig, usedvanlig lite konsentrasjonsevne, dårlig søvn som jeg ikke blir uthvilt av osv. Humøret er heller ikke helt slik det burde være.

 

Når jeg i tilleg vet at mat kommer til å bli et lite problem på turen, og det er en kjip togtur på 12 timer + et døgn uten mål og mening i Oslo før jeg kan sette meg på flyet så er jeg redd for at det kan bli for mye for meg.

Ja det finnes nok av grunner til å ikke dra, men jeg lover deg at du kommer til å ha det gøy. Hvis ikke, og du bare har en bedriten tid hele tida, så skal du få lov til å binde meg til en påle på torget og piske meg. OG ta bilder av det og legge ut på forumet.

 

Får se da vet du ;) Men som sagt; nummeret ditt? :love:
yeyeye... Kommer
Lenke til kommentar
Vel. Ikke i form som i konstant hodepine, trøtthet, total appetittmangel, ømhet og smerte i omtrent alle muskler uten at jeg gjør noe særlig, usedvanlig lite konsentrasjonsevne, dårlig søvn som jeg ikke blir uthvilt av osv. Humøret er heller ikke helt slik det burde være.

 

Hvis du beveger deg mer blir du kvitt muskelplager(trene?), legge deg tidligre? Kroppen trenger søvn! Du får bedre appetitt og humøret = :D

 

Alt henger sammen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ungarn, hyttetur ved Balatovsjøen sammen med guild-en min.

 

Er ikke helt i form, og sånn har det vært i noen dager nå, og verre ser det ut til at det skal bli.

Da drar du til ungarn ofc, isteden for å sitte foran dataen, det kan du gjøre hele tiden. Dessuten er det koselig i Ungarn, og de har goood Gulsj-supper der. ^^ (aner ikke hvordan det skrives)

Lenke til kommentar

Joda, gøy vil det sikkert bli. Men spørsmålet er jo om jeg klarer å komme meg gjennom det, gjør jeg ikke det blir det jo styr. Kommer jeg meg gjennom det, og kommer tilbake sterkt redusert så har jeg det travelt med å komme meg igjen til jeg skal nedover til Trondheim til semesterstart.

 

Går det galt, går alt galt.

 

Når jeg sier at mat vil bli et problem så mener jeg det virkelig. Greit nok, man overlever en uke på knekkebrød og potetgull, men er man allerede i dårlig form kan det gå galt.

Lenke til kommentar
Joda, gøy vil det sikkert bli. Men spørsmålet er jo om jeg klarer å komme meg gjennom det, gjør jeg ikke det blir det jo styr. Kommer jeg meg gjennom det, og kommer tilbake sterkt redusert så har jeg det travelt med å komme meg igjen til jeg skal nedover til Trondheim til semesterstart.

 

Går det galt, går alt galt.

 

Når jeg sier at mat vil bli et problem så mener jeg det virkelig. Greit nok, man overlever en uke på knekkebrød og potetgull, men er man allerede i dårlig form kan det gå galt.

Sats alt. Lev hardt. Dø ung. Bli et vakkert lik.

Lenke til kommentar
Hvis du beveger deg mer blir du kvitt muskelplager(trene?), legge deg tidligre? Kroppen trenger søvn! Du får bedre appetitt og humøret = :D

 

Alt henger sammen

Er ikke i stand til å trene, selv rolige gåturer er utelukket. Alt faller sammen når mat blir et problem, og jeg orker ikke spise mer enn nødvendig for tiden.

 

Det er ikke enkelt. Søvnmengde har ingenting med saken å gjøre.

 

Jeg sliter, men overlever. Såvidt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...