Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jo, for svarte. Dette her er en fin samling random innlegg der to-tre personer fører en diskusjon, saklig eller usaklig, og ørten andre skriver totalt og fullstendig meningsløse innlegg! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg vil tippe noe enormt... Større enn huset han bor i, sikkert. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Seriøst, jeg var SO-dronningen på slutten, og jeg begynner å få hodepine av spammingen deres. Dream on. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Saft = nam ^^Både for kjeften og ørene... Jeg hater saft. Jeg likte det før, men nå har jeg ikke drukket saft på 3 år og, når jeg smaker på det i dag, synes jeg det smaker helt jævlig. Usunt er det og det ødelegger tennene, så jeg holder meg til vann og juice. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå er du bare dum Kibs.. Personangrep IGJEN? Jepp. Jeg burde få 10% warn syns jeg. Minst, tror vi slår på stortromma og sier 12-13 jeg. Welcome to the internets, where men are men, women are men and children are FBI. Vel, den regelen gjelder ikke her. Ikke er den original heller. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, ser for meg at Latterkongen egentlig er en FBI agent. Jammen, han ER jo det... Jeg har... nemlig... blitt overvåket av han. Ja, han er en DÅRLIG FBI agent Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Er det ikke den som forestiller seg forumbrukere som jenter og gutter som burde bli flama? Den kommer jo an på hvem som er hva. Hadde jeg vært n00b nå hadde jeg gjetta du var ei heit jente utifra avataren din. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jammen, han ER jo det... Jeg har... nemlig... blitt overvåket av han. Ja, han er en DÅRLIG FBI agent Latterkongen = Jente ? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, ser for meg at Latterkongen egentlig er en FBI agent. Jammen, han ER jo det... Jeg har... nemlig... blitt overvåket av han. Ja, han er en DÅRLIG FBI agent Eller hun som er 12 år, Almadora eller noe. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har noen gang tenkt over om Lise04 er lesbisk fordi hun har en dritheit jente som avatar. (No offence) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jo, for svarte. Dette her er en fin samling random innlegg der to-tre personer fører en diskusjon, saklig eller usaklig, og ørten andre skriver totalt og fullstendig meningsløse innlegg! Er det noen som tvinger deg til å være her? Det at du har hodepine kan fikses på ved at du går deg ut en tur, eller bare vekk fra pc-skjermen. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kibs: SEEEE! Søk på ban, du. Jo, for svarte. Dette her er en fin samling random innlegg der to-tre personer fører en diskusjon, saklig eller usaklig, og ørten andre skriver totalt og fullstendig meningsløse innlegg! Da burde de holde kjeft. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Haha, ser for meg at Latterkongen egentlig er en FBI agent. Jammen, han ER jo det... Jeg har... nemlig... blitt overvåket av han. Ja, han er en DÅRLIG FBI agent Eller hun som er 12 år, Almadora eller noe. Emilie? Hun viste seg å være pedo da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Latterkongen = Jente ? Isåfall en dårlig forkledd en :hmpf: Jeg måtte jo ha det litt gøy med h*n -.-' Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Glem det innlegget. Klarer ikke legge vekk denne tråden. Avhengig. Endret 8. januar 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Aces, sorry for typo Neddopa på eukalyptus og nesespray Lenke til kommentar
Aces Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun viste seg å være pedo da Whaz? Almadora = pedo? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg gidder ikke mer. Ha det bra. Hvertfall noen av dere. Mens andre ikke. (hint, hint, Kibs.) Jeg vet du er glad i meg. Kos deg i skoene dine. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Har noen gang tenkt over om Lise04 er lesbisk fordi hun har en dritheit jente som avatar. (No offence) Godt mulig. Går jo ann å spørre henne hvis du lurer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg