Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yay! Jeg også! Hvor i Langesund er du? Jeg er på Gjømleåsen/Nustad.

I know! Jeg er i Vaterlandsgate hos sønnen til fadderen min.

Nice... Det er rimelig sentralt. Karaoke på Tordenskrall en dag?

Lurer på om jeg skal droppe bloggen min.
Neida. Bare legg litt mer i den. Ikke bare informer sånn kjedelig informasjon. Hva er det du virklig ønsker å formidle til oss? Si det der! La den innerste sannheten din slippe til! Det er slikt folk ønsker å lese.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Gidder ikke drikke før jeg legger meg, våkner bare jævlig tidlig og må på dass hele tida da.

Det smaker jævlig godt da.

Det spørs på hva du drikker, dessuten konkluderte vi med at du ikke skulle drikke mer vin. :p Og om du prøver så vet du at jeg binder deg med tau og skjærer ut ballene dine. :yes:

Spekulerer om i jeg skal droppe ferieturen og bli hjemme istedet.

Hvor går turen til?

Lenke til kommentar
Presist det Lars sier. Skriv om ting som opptar deg. F.eks skriv ting som kan skape diskusjon! Kanskje er det noe som du synes er dumt, kanskje synes du at kulturtilbudet er dårlig? Eller hva enn det måtte være! Få det ut :)

"bump": Innlegget forsvant på forrige side! Skulle skrevet raskere.

Lenke til kommentar
Hmm, så lenge jeg slipper å synge så ^^ Men treffes en dag hvertfall. Send meg en pm med mobilnummeret ditt, så kan vi smses <3
Duuuu... Skal jeg synge så skal du synge. Jeg må være kanon snydens for å nærme meg mikrofonen uansett. Problemet er at om jeg er kanon snydens så må jeg omtrent bli dratt vekk fra den. Og jeg eier ikke sangstemme.
Lenke til kommentar

Du leste vel ikke den tilfeldigvis på 4chan? Det var faktisk min tråd om den handlet om kvinners "plass". Haha.

Nei, det gjorde jeg tilfeldigvis ikke.

edit: Fikk den på StumbleUpon.

edit2: Kan du værsåsnill bytte brukernavn? Jeg får bestandig den "Heia Tufte"-sangen på hjernen når jeg ser brukernavnet ditt.

Endret av Lars
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...