Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kort? Meningsløs?

Give me a break, mate.

"Meningsløs" er snakk om smak og behag så det får bli opp til en hver å definere. Selv så følte jeg ikke jeg fikk noe ut av den.

Kort var det hvertfall. Det kan du ikke akkurat krangle på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi du reklamerer for en kort og meningsløs bloggpost når du istedet kunne postet en kort og meningsløs lolcat her istedet.

Kort? Meningsløs?

Give me a break, mate.

Ingen andre gjør det, så here it goes. Jeg kunne ikke gitt mer blanke, i hva en fremmed person jeg aldri har møtt gjør om dagene. At en person har gått tur med katta, var på do, spiste på kafe, kjøpte sjokolade. Det finns IKKE interessant whatsoever. Selv tomme mapper på PC-en har mer underholdningsverdi enn det.

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar
Fordi du reklamerer for en kort og meningsløs bloggpost når du istedet kunne postet en kort og meningsløs lolcat her istedet.

Kort? Meningsløs?

Give me a break, mate.

+1 og +1, det var ingen bloggpost. Det var en filler.

Oppskrift på en god blogg for deg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1: Få en moderator til å banne kontoen din i 5 år

2: Les bøker, les nyheter og gjør skolearbeidet ditt

3: Snakk mye med voksne mennesker

4: Få deg et sosialt liv

5: Husk på kontoen din her og bloggen din

6: Begynn så å skrive meningsfylte ting

Gratulerer! du har nå gjennomgått alle skritt for å lage en flott blogg!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Blogger er generelt patetisk kjedelige, så sant man ikke kjenner personen (hvis man gjør det, da kan det plutselig bli interessant til visse grader.)

Skjønner jo at man reklamerer bloggen sin her inne for å få høyere besøkstall, men en uinteressant blogg vil ikke holde oppe besøkstallene sine hvis man reklamerer og reklamerer for den samme shiten om og om igjen.

PROTIP: Uinteressant blogg + reklamering = divide by zero

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Kort? Meningsløs?

Give me a break, mate.

Ingen andre gjør det, så here it goes. Jeg kunne ikke gitt mer blanke, i hva en fremmed person jeg aldri har møtt gjør om dagene. At en person har gått tur med katta, var på do, spiste på kafe, kjøpte sjokolade. Det finns IKKE interessant whatsoever. Selv tomme mapper på PC-en har mer underholdningsverdi enn det.

Bump, så ikke mitt innlegg forsvinner i massene. Jo, når jeg var mindre hadde vi dagbøker som vi skrev i fysisk. Så lag deg heller en dagbok, sånn fysisk en. Så du får buk med behovet for å skrive om dagen din. (Og dette gjelder nesten alle andre bloggere)

Endret av Quakecry
Lenke til kommentar

Kort? Meningsløs?

Give me a break, mate.

+1 og +1, det var ingen bloggpost. Det var en filler.

Oppskrift på en god blogg for deg:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1: Få en moderator til å banne kontoen din i 5 [NEVER]

2: Les bøker [NEVER], les nyheter [OK] og gjør skolearbeidet ditt [NEVER]

3: Snakk mye med voksne mennesker [OK]

4: Få deg et sosialt liv [DONE]

5: Husk på kontoen din her og bloggen din [DONE]

6: Begynn så å skrive meningsfylte ting [OK]

Gratulerer! du har nå gjennomgått alle skritt for å lage en flott blogg!

XD

Besøkstall har ingenting å si.

Lenke til kommentar

Hmmm... Jeg vurderer sterkt å åpne en vinflaske til. Er en Pinot Noir jeg har sikla på lenge, men om jeg tar hele så kommer jeg til å bli dritings. Og om jeg bare tar litt av den så må jeg ta resten en annen dag. Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Hmmm... Jeg vurderer sterkt å åpne en vinflaske til. Er en Pinot Noir jeg har sikla på lenge, men om jeg tar hele så kommer jeg til å bli dritings. Og om jeg bare tar litt av den så må jeg ta resten en annen dag. Hva mener dere?

Jeg er i Langesund Lars!

Lenke til kommentar

Jeg er i Langesund Lars!

Yay! Jeg også! Hvor i Langesund er du? Jeg er på Gjømleåsen/Nustad.

Lenke til kommentar

Jau..men jeg får ikke sånn fyllesyke som alle andre. Jeg blir bare skikkelig klein i magen og må drite 100 ganger iløpet av formiddagen. Det er plagsomt.

Tenker f.eks. når 4 stk fra jobb var på konferanse i tyskland. Siste kvelden før vi dro hadde vi ei skikkelig rotbløyte i pubben, og jeg drakk noe faenskap som heter weissbier (ugjæra øl, smakte som kjøtt). Dagen etter sto jeg opp 08 fordi siste konferansedag starta 09. Følte meg helt OK selv om jeg hadde sovet ALT for lite. Gikk ned i kafeen og skulle spise frokost med de andre, da sa det bare *PANG* så kom kvalmen i full fart. Klarte ikke spise en halv skive engang. Ble svimmel av å sitte i konf.salen og måtte drite hele tiden, så jeg satte meg i resepsjonen og fikk trøst av damene der med kamillete.

Vi dro lenge før tida siden jeg ikke var bra og de andre ville tidligere hjem. Men så var det 8 timer å vente på zurich flyplass, og jeg kunne ikke være mere enn 1 minutt unna nærmeste dass..måtte skite hele tida.

Sånn blir det alltid på firmafester også der man overnatter på hotell. Jeg blir HELT avhengig av dass i nærheten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...