Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha. da skulle du vært i bygda jeg vokste opp i, når en slik 2000 liters grisemøkk/vann tank sprakk og alt rant utover jordet til bonden. Lukta grisedritt i hele bygda i flere uker.

murveggen til møkkakjellern våres sprakk engang. Husket ikke helt hvorfor, men uansett, det fløyt ku drit overalt. Godt loktet det og. :D

Lenke til kommentar

Dette er min rifle. Det er mange lik de, men denne er min.

 

Min rifle er min beste venn. Den er mitt liv.

 

Jeg må mestre den som jeg mestrer mitt liv.

 

rifla mi, uten meg, er ubrukelig. Uten rifla mi, jeg er ubrukelig.

 

Jeg må skyte ordentlig med rifla mi . Jeg må skyte bedre enn fienden som prøver å drepe meg.

 

Jeg må skyte ham før han skyter meg.

 

rifla mi og jeg vet at det som teller i en krig er ikke skudd vi fyrer av, smellet av skuddene av våre eller røyken.

 

Vi vet at det er treff som teller. Vi treffer ...

 

Min rifle er menneskelig, som meg, fordi det er mitt liv.

 

Derfor vil jeg lære det som en bror. Jeg vil lære dens svakhet, styrke, deler, tilbehør, siktet og løp.

 

Jeg vil holde min rifle ren og klar, selv når jeg er ren og klar.

 

Vi vil bli en del av hverandre.

 

før Jeg sverger denne trosbekjennelse.

 

Min rifle og jeg er forsvarere av landet mitt.

 

Vi er mestere over vår fiende.

 

Vi er beskyttere av mitt liv.

 

Slik vil det være, intil seieren er Norges og vi ikke har noen fiende.

 

 

 

min rifle^^

post-173043-1248296060_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er ikke hybelen min fin? =D

 

Ligne litt på soverommet mitt:) Tvn så ut som den var mindre en pc skjermen:)

 

Ja det er den. Projektorbildet derimot.

 

Er ikke hybelen min fin? =D

Så koselig ut, men litt vel lyst :p

Der må jeg nok skylde på mitt jalla mobilkamera.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat løpt 1 mil på 55 minutter og 2 sekunder folkens. Jeg er litt sliten, kjenner at det trykker litt i halsen og sånn. Jeg klarte å svelge en nattsvermer som absolutt skulle fly inn i munnen min - siden jeg var så godt i farta så kunne jeg jo ikke stoppe heller, så jeg holdt på å spy faktisk. Men, jeg kom meg over en mil!

Lenke til kommentar

Er hos besteforeldrene mine nå @ landet. (Ikke besteforeldre landet. Men i landet, som langt ute i gokk, langt borte fra kjøpesentrene) hunden fikk plutselig en helvetes fart ut, kom noen og kjørte forbi (kom hit og snudde). Hunden springer etter. Måtte bruke lang tid på å få den inn. Jeg går nært, hunden springer vekk. Tilslutt fikk jeg henne inn. Sliten, det var dagens trening.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...