TheKims Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Derfor jeg spørr først. Man skal tross alt leve med det på kroppen resten av livet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 På miami inc. osv. Så lager de en tegning av tatoveringen først, så viser de den til kunden. Så sånt burde ikke skje. Er vell sånn alle tatovører gjør- Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Tror ikke familien min bør reise på ferie mer: De har rota bort eller har fått gps-en sin stjelt og pappa har glemt pin-koden sin xD Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 I jøsse navn:) Visst jeg blir sittende med en sånn tattis så skjerer jeg heller armen av:) Ta en titt uttafor Rogaland og. Portrett tattiser er vanskelige å få til rett. Gå til rett mann om du vil ha det riktig (eller dame da ). Skal selv få pussa opp den ene tattisen min hos en pro senere i vinter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Problemet med programmer som Miami Ink er at alle og enhver tror ALLE tatovører er like flinke som dem. De er kunstnere. Det er ikke de fleste andre. Det er dyrt å "touche opp" en dårlig tattoo man tok i Syden på impuls. Hvis den du går til ikke har et eneste portrettbilde utstilt i butikken eller vinduet, er det nok stor sjans for at det vil se ut som de over. Endret 22. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) På miami inc. osv. Så lager de en tegning av tatoveringen først, så viser de den til kunden. Så sånt burde ikke skje. Er vell sånn alle tatovører gjør- Vel, se på den tattisen her: Første tattisen min tegna rett på uten stensil og gjort unna på 20 minutter på Purple Pain i Trondheim Edit: http://www.purplepain.no/Download.aspx?AlbumID=5&Page=18 Han kan svart-hvit portrett Endret 22. juli 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Derfor jeg spørr først. Man skal tross alt leve med det på kroppen resten av livet Og dette følte du var den riktige tråden og spørre i? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Dersom man har en noen som helst anelse av tvil, så bør man ikke ta tatoering mener nå jeg. Man skal være fast bestemt på både at man skal ta tatoering og hva man skal ha. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har 2 tattis fra før av. Tok dem i tromsø å er veldig fornøyd med de. Et kinesisk symbol på nakken som betyr live hard die young. + en tribal på brystet. Må da finnes noen tattovører i norge som er flink på portrett. Skal en tur til oslo i løpet av august. Må da finnes noen gode der. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Derfor jeg spørr først. Man skal tross alt leve med det på kroppen resten av livet Spørr i tattoveringstråden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Men da må det være så uendelig kjipt å endelig virkeliggjøre drømmen sin, også blir det seende ut som Jesus som holder en fotball istedet for en Trollmann som holder ei magisk kule. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har 2 tattis fra før av. Tok dem i tromsø å er veldig fornøyd med de. Et kinesisk symbol på nakken som betyr live hard die young. + en tribal på brystet. Må da finnes noen tattovører i norge som er flink på portrett. Skal en tur til oslo i løpet av august. Må da finnes noen gode der. Hu som driver i Namsos er norgesmester 2 ganger på rad da... x3m Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå svarer jeg megselv! Jeg lagde en glufsepiril epic her: Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Av og til er det litt kjipt å bo ute på landet. Enkelte sorter naturgjødsel lukter forferdelig, mens andre er mye verre. Desverre er det åker i samtlige himmelretninger her Gjødsling med utblandet grisemøkk burde ikke være lov! Det stanker helt forferdelig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Haha. da skulle du vært i bygda jeg vokste opp i, når en slik 2000 liters grisemøkk/vann tank sprakk og alt rant utover jordet til bonden. Lukta grisedritt i hele bygda i flere uker. Lenke til kommentar
The Duke Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er ikke hybelen min fin? =D Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 God kveld forumfolk! Hvordan står det til? Nylig kommet hjem fra ferie på vest-landet. Små deilig og være tilbake i stolen. Men det blir mye bil i sommer... skal snart opp til Trondheim for å sjekke ut hybelen min. Så skal jeg hjem igjen, plukke opp det jeg skal ha med meg og dra tilbake til Trondheim. Omtrent 14 timer med bil en vei. Men det blir nok bra! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 God kveld forumfolk! Hvordan står det til? Nylig kommet hjem fra ferie på vest-landet. Små deilig og være tilbake i stolen. Men det blir mye bil i sommer... skal snart opp til Trondheim for å sjekke ut hybelen min. Så skal jeg hjem igjen, plukke opp det jeg skal ha med meg og dra tilbake til Trondheim. Omtrent 14 timer med bil en vei. Men det blir nok bra! Du har fått med deg at forumtreffet utsettes Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du har fått med deg at forumtreffet utsettes Nope. Fikk det med meg nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er ikke hybelen min fin? =D Ligne litt på soverommet mitt:) Tvn så ut som den var mindre en pc skjermen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg