Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I jøsse navn:) Visst jeg blir sittende med en sånn tattis så skjerer jeg heller armen av:)

Ta en titt uttafor Rogaland og. Portrett tattiser er vanskelige å få til rett. Gå til rett mann om du vil ha det riktig (eller dame da :dontgetit: ). Skal selv få pussa opp den ene tattisen min hos en pro senere i vinter.

Lenke til kommentar

Problemet med programmer som Miami Ink er at alle og enhver tror ALLE tatovører er like flinke som dem. De er kunstnere. Det er ikke de fleste andre. Det er dyrt å "touche opp" en dårlig tattoo man tok i Syden på impuls.

 

Hvis den du går til ikke har et eneste portrettbilde utstilt i butikken eller vinduet, er det nok stor sjans for at det vil se ut som de over.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
På miami inc. osv. Så lager de en tegning av tatoveringen først, så viser de den til kunden. Så sånt burde ikke skje. Er vell sånn alle tatovører gjør-

Vel, se på den tattisen her:

post-131886-1248285853_thumb.jpg

Første tattisen min tegna rett på uten stensil og gjort unna på 20 minutter på Purple Pain i Trondheim

 

Edit:

http://www.purplepain.no/Download.aspx?AlbumID=5&Page=18 Han kan svart-hvit portrett :p

Endret av Mikkel™
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Dersom man har en noen som helst anelse av tvil, så bør man ikke ta tatoering mener nå jeg. Man skal være fast bestemt på både at man skal ta tatoering og hva man skal ha.

Lenke til kommentar

Har 2 tattis fra før av. Tok dem i tromsø å er veldig fornøyd med de. Et kinesisk symbol på nakken som betyr live hard die young. + en tribal på brystet.

 

Må da finnes noen tattovører i norge som er flink på portrett.

Skal en tur til oslo i løpet av august. Må da finnes noen gode der.

Lenke til kommentar
Har 2 tattis fra før av. Tok dem i tromsø å er veldig fornøyd med de. Et kinesisk symbol på nakken som betyr live hard die young. + en tribal på brystet.

 

Må da finnes noen tattovører i norge som er flink på portrett.

Skal en tur til oslo i løpet av august. Må da finnes noen gode der.

Hu som driver i Namsos er norgesmester 2 ganger på rad da... x3m

Lenke til kommentar

God kveld forumfolk!

 

Hvordan står det til? :)

 

Nylig kommet hjem fra ferie på vest-landet. Små deilig og være tilbake i stolen. :p

Men det blir mye bil i sommer... skal snart opp til Trondheim for å sjekke ut hybelen min. Så skal jeg hjem igjen, plukke opp det jeg skal ha med meg og dra tilbake til Trondheim. Omtrent 14 timer med bil en vei.

 

Men det blir nok bra!

Lenke til kommentar
God kveld forumfolk!

 

Hvordan står det til? :)

 

Nylig kommet hjem fra ferie på vest-landet. Små deilig og være tilbake i stolen. :p

Men det blir mye bil i sommer... skal snart opp til Trondheim for å sjekke ut hybelen min. Så skal jeg hjem igjen, plukke opp det jeg skal ha med meg og dra tilbake til Trondheim. Omtrent 14 timer med bil en vei.

 

Men det blir nok bra!

Du har fått med deg at forumtreffet utsettes ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...