Zulærn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hva i all verden er poenget med å lage fra pakke når man først skal steke selv?! Tar 5min å lage røra, og så varmer du panna på den tiden. Dersom du har melk, mel, egg og sukker i hus så er det null stress. Edit: kan legge ut oppskrift om ønsket Endret 21. juli 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva i all verden er poenget med å lage fra pakke når man først skal steke selv?!Tar 5min å lage røra, og så varmer du panna på den tiden. Dersom du har melk, mel, egg og sukker i hus så er det null stress. Edit: kan legge ut oppskrift om ønsket Folk er late. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ingen som har peiling på når det blir forumtreff? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hvem som helst kan vel klare å finne en oppskrift. Det er ikke verre enn www.google.com, trykke på søkeruten og skrive ''pannekake oppskrift. Men som noen sa tidligere. Folk er late Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Oppskrift: 2egg Nok sukker 0,5l melk Passelig med mel (Ja, det skal fortsatt være flytende! ) Litt olje (ikke 2- eller 4-takt.) Om du har: tilsett 1 ts kardemomme. Stekes på stekepanna, og gjør en "vanlig" person mett. Håper det smaker Edit: serveres med det man finner i kjøleskapet, eller som noen andre sa: bananer og nugatti, sukker, jordbærsyltetøy, sirup, smør og melis etc. Endret 21. juli 2009 av Zulboom Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 "Nok sukker" faktisk Excatly! Da kan ingen klage.. Men holder ofte med 1-6ss Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kan og hende at det er billigere med sånn pose enn å kjøpe alle ingrediensene om man ikke har noe. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Så lag såpass mye at du blir kvitt alt, og så selger du det du ikke spiser selv utenfor Narvesen nedpå hjørnet! Da tjener du fort inn igjen pengene også ^^ Lenke til kommentar
medlem-193730 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hadde vært godt med pannekaker ja, men det er IKKE godt uten bacon Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 egg, melk, mel + en lite dust smør så det ikke setter seg fast i panna, pluss bittelitt salt og pow. pannekakerøre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hadde vært godt med pannekaker ja, men det er IKKE godt uten bacon Joda, det er godt både med og uten. Men er lenge siden jeg har prøvd med bacon i nå, så tror jeg må ta det i morgen. Takk for at du minna meg på det. Så lag såpass mye at du blir kvitt alt, og så selger du det du ikke spiser selv utenfor Narvesen nedpå hjørnet! Da tjener du fort inn igjen pengene også ^^ ja det skal jeg jammen meg gjøre! Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Så lag såpass mye at du blir kvitt alt, og så selger du det du ikke spiser selv utenfor Narvesen nedpå hjørnet! Da tjener du fort inn igjen pengene også ^^ ja det skal jeg jammen meg gjøre! Det syns jeg var en veldig god ide av Zulboom altså.. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Frogner er kjedelig akkurat nå. Bor bare eldre folk og rike turister her på hotellet jo. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg... har... fått... førerkort! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Frogner er kjedelig akkurat nå. Bor bare eldre folk og rike turister her på hotellet jo. Nå vet du hvordan jeg har hatt det her i Stavanger siden 3. juli Omgitt av eldre mennesker fra ca 60 og opp til 82. Men nå begynner Gladmaten, så da blir alt bra. Jeg skal blåse alle pengene mine i enten champagne-teltet eller øl-teltet. Ikke bestemt meg enda Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg blir gal av pcer som ikke funker.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg