Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kjøper du pannekake i en kiosk i Norge ? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det husker jeg at jeg levde på i bulgaria. Pannekaker med noe nugatti-lignende også banan. Fy faen så godt det var! Her i Norge er alle så kjedelige. Kjøper du pannekake i en kiosk i Norge spør de bare ''syltetøy eller sukker?'', Mens i Bulgaria hadde de en liste med ting (ikke at jeg gadd å se på den etter at jeg fant ut hvordan godt det var med nugatti og banan da men) Får man kjøpt pandecager på kiosker i Norge? Hvor bor du hvor slik genialitet finnes? :O Personlig foretrekker jeg pandecagene mine enten med chilibønner og potet, eller med blåbærsyltetøy, bacon og sukker Det hender at det er på fotballcuper og slike arrangementer Men selvfølgelig kan ikke det sammenlignes med kiosker de har i andre land der det er folk som har som fast jobb å lage pannekaker Er enig med at det er godt med blåbærsyltetøy. Og pannekake med bacon har et eget navn tror jeg. Fleskepannekake eller noe slikt. Men pannekake med potet?? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Pannekake med potet høres grusomt ut. Alt det Datasmurf nevnte kan ikke si fristet. Liker mine med nugatti og vaniljesukker. Det er godt det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 i tunisisa på et hotel vi var på ( var et 4 stjerners et vi fikk være på i en dag ellerno sånt som var dritnice etter vi var fulle av sand og møkk etter å ha overnatta i sahara ) var det en som sto å steika pannekaker på rappen til folk. var sinnsykt gode. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vurderer å lage en gaming-kanal lignende sport-tjenesten min. Noen meninger? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 i tunisisa på et hotel vi var på ( var et 4 stjerners et vi fikk være på i en dag ellerno sånt som var dritnice etter vi var fulle av sand og møkk etter å ha overnatta i sahara ) var det en som sto å steika pannekaker på rappen til folk. var sinnsykt gode. Tunisisa? Hvordan sier man det? TunÍsisa? Eller kanskje TunisisÁ? Eller rett og slett; Tunisisa? Hvor er det, forresten? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Får kjøpt ferdiglagde pannekaker på butikken, hvertfall. Bare å varme et minutt i mikroen så er det kanongode med syltetøy. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Vurderer å lage en gaming-kanal lignende sport-tjenesten min.Noen meninger? Det bør du gjøre, sports-tjenesten din er jo virkelig bra. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva er sports-tjenesten din? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Selfølgelig ikke. edit: til HCG Hengende Lam: sports-tjenesten hans Endret 21. juli 2009 av Perfecta Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skal sove på det, eller tenke meg ferdig og begynne inatt. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skal sove på det, eller tenke meg ferdig og begynne inatt. Det er den rette innstillingen! Lenke til kommentar
HCG Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tviler på at den vil bli like bra som Sport+, men det er bare å skrive tilbakemeldinger i gjesteboka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har lagd og spist canpakes idag CANPAKES! Det hadde vært jævlig godt nå. Men kjedelig å lage alene, får ta det i morgen når Lars er tilbake. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ikke ferdiglagde pannekaker man bare åpner pakken og hiver i mikroen. De har sånne på Coop her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja men de smaker dritt Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Enig. Sånn boks med ferdiglagd røre kan funke, men ikke helt ferdigelagde pannekaker som man hiver i microen. Det er ikke pannekake! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ja, eller sånn pose med pulver som man blander ut med vann og stuff. Men de helt ferdige er crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg