Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det husker jeg at jeg levde på i bulgaria. Pannekaker med noe nugatti-lignende også banan. Fy faen så godt det var! :D

 

Her i Norge er alle så kjedelige. Kjøper du pannekake i en kiosk i Norge spør de bare ''syltetøy eller sukker?'', Mens i Bulgaria hadde de en liste med ting (ikke at jeg gadd å se på den etter at jeg fant ut hvordan godt det var med nugatti og banan da men)

Får man kjøpt pandecager på kiosker i Norge? Hvor bor du hvor slik genialitet finnes? :O

 

Personlig foretrekker jeg pandecagene mine enten med chilibønner og potet, eller med blåbærsyltetøy, bacon og sukker :)

 

 

Det hender at det er på fotballcuper og slike arrangementer :p Men selvfølgelig kan ikke det sammenlignes med kiosker de har i andre land der det er folk som har som fast jobb å lage pannekaker :)

 

Er enig med at det er godt med blåbærsyltetøy. Og pannekake med bacon har et eget navn tror jeg. Fleskepannekake eller noe slikt. Men pannekake med potet??

Lenke til kommentar
i tunisisa på et hotel vi var på ( var et 4 stjerners et vi fikk være på i en dag ellerno sånt som var dritnice etter vi var fulle av sand og møkk etter å ha overnatta i sahara :p ) var det en som sto å steika pannekaker på rappen til folk. var sinnsykt gode.

 

 

Tunisisa?

Hvordan sier man det?

TunÍsisa? Eller kanskje TunisisÁ? Eller rett og slett; Tunisisa?

 

Hvor er det, forresten? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg har lagd og spist canpakes idag :thumbs:

CANPAKES! :ohmy: Det hadde vært jævlig godt nå. Men kjedelig å lage alene, får ta det i morgen når Lars er tilbake. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...