Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"The reason for the challenges to the Harry Potter books centre round their focus on wizardry and magic. Fundamentalist Christians claim the series is subversive, because wizardry is incompatible with Christian belief. According to them, it is presenting witchcraft in an attractive light and desensitising young people to its dangers. They are hostile because in their opinion Rowling has a false world view, that is, she does not write from the standpoint of Christian ethics."

 

:D :D

Lenke til kommentar
Det er hardt å være stalker når man bare vet hvor personen jobber *sukke oppgitt og lete videre*

Gi meg jobbsted og navn så skal jeg nok klare å finne resten.

 

Og forumbrukernavn, det hadde vært nice.

Har kun jobbsted. Ikke noe annet. Hadde jeg hatt navn eller noe, hadde det vært e-z.

Men okay, Vigsnes Grubemuseum. Der hvor kobberet til Frihetsgudinnen kommer fra.

Lenke til kommentar

ØY!

 

Vet noen hva denne filmen heter?

Den handler om ett nyforelsket par, som får tilbud om en luksusleilighet, til veldig billig pris, av ett gammelt par. De kjøper leiligheten, men så begynner de å oppdage mystiske ting osv. Det viser set at det gamle paret er udødelig eller noe sånt, pga. noe i leiligheten, tror jeg. Har ikke sett filmen.

Det er en thriller/grøsser.

 

Vet noen?

Lenke til kommentar
ØY!

 

Vet noen hva denne filmen heter?

Den handler om ett nyforelsket par, som får tilbud om en luksusleilighet, til veldig billig pris, av ett gammelt par. De kjøper leiligheten, men så begynner de å oppdage mystiske ting osv. Det viser set at det gamle paret er udødelig eller noe sånt, pga. noe i leiligheten, tror jeg. Har ikke sett filmen.

Det er en thriller/grøsser.

 

Vet noen?

 

 

Nei, men jeg vet at hvis jeg noen gang skulle få vite hva den heter, så er hele filmen ødelagt, tjo og hei!

Lenke til kommentar

Det husker jeg at jeg levde på i bulgaria. Pannekaker med noe nugatti-lignende også banan. Fy faen så godt det var! :D

 

Her i Norge er alle så kjedelige. Kjøper du pannekake i en kiosk i Norge spør de bare ''syltetøy eller sukker?'', Mens i Bulgaria hadde de en liste med ting (ikke at jeg gadd å se på den etter at jeg fant ut hvordan godt det var med nugatti og banan da men)

Lenke til kommentar
Det husker jeg at jeg levde på i bulgaria. Pannekaker med noe nugatti-lignende også banan. Fy faen så godt det var! :D

 

Her i Norge er alle så kjedelige. Kjøper du pannekake i en kiosk i Norge spør de bare ''syltetøy eller sukker?'', Mens i Bulgaria hadde de en liste med ting (ikke at jeg gadd å se på den etter at jeg fant ut hvordan godt det var med nugatti og banan da men)

Får man kjøpt pandecager på kiosker i Norge? Hvor bor du hvor slik genialitet finnes? :O

 

Personlig foretrekker jeg pandecagene mine enten med chilibønner og potet, eller med blåbærsyltetøy, bacon og sukker :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...