Tunky Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skal på Harry Potter etterpå! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skal på harry potter? Kan tolkes på mange måta:) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 japp. kanskje en plass i nærheten der personen bor blir kalt for harry potter. eller så kjenner personen en og skal sitte/ligge oppå den personen, eller så skal personen se på en harry potter film. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 "The reason for the challenges to the Harry Potter books centre round their focus on wizardry and magic. Fundamentalist Christians claim the series is subversive, because wizardry is incompatible with Christian belief. According to them, it is presenting witchcraft in an attractive light and desensitising young people to its dangers. They are hostile because in their opinion Rowling has a false world view, that is, she does not write from the standpoint of Christian ethics." :D Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Valgte å være kverrulant:) Dette er jo tross alt diskusjon.no. Blir lite dikutering visst alle er enig:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er hardt å være stalker når man bare vet hvor personen jobber *sukke oppgitt og lete videre* Gi meg jobbsted og navn så skal jeg nok klare å finne resten. Og forumbrukernavn, det hadde vært nice. Har kun jobbsted. Ikke noe annet. Hadde jeg hatt navn eller noe, hadde det vært e-z. Men okay, Vigsnes Grubemuseum. Der hvor kobberet til Frihetsgudinnen kommer fra. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 hvorfor ikke bare snakke med personen om du treffern? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 ØY! Vet noen hva denne filmen heter? Den handler om ett nyforelsket par, som får tilbud om en luksusleilighet, til veldig billig pris, av ett gammelt par. De kjøper leiligheten, men så begynner de å oppdage mystiske ting osv. Det viser set at det gamle paret er udødelig eller noe sånt, pga. noe i leiligheten, tror jeg. Har ikke sett filmen. Det er en thriller/grøsser. Vet noen? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 FAIL side: Sorry your search ("who killed laura palmer") did not match any answer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 hvorfor ikke bare snakke med personen om du treffern? For at oddsen for at jeg drar tilbake til Vigsnes i den nærmeste fremtid er relativt liten. Kjenner jeg meg selv rett, vil det ta flere år før jeg er tilbake der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 ØY! Vet noen hva denne filmen heter? Den handler om ett nyforelsket par, som får tilbud om en luksusleilighet, til veldig billig pris, av ett gammelt par. De kjøper leiligheten, men så begynner de å oppdage mystiske ting osv. Det viser set at det gamle paret er udødelig eller noe sånt, pga. noe i leiligheten, tror jeg. Har ikke sett filmen. Det er en thriller/grøsser. Vet noen? Nei, men jeg vet at hvis jeg noen gang skulle få vite hva den heter, så er hele filmen ødelagt, tjo og hei! Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det husker jeg at jeg levde på i bulgaria. Pannekaker med noe nugatti-lignende også banan. Fy faen så godt det var! Her i Norge er alle så kjedelige. Kjøper du pannekake i en kiosk i Norge spør de bare ''syltetøy eller sukker?'', Mens i Bulgaria hadde de en liste med ting (ikke at jeg gadd å se på den etter at jeg fant ut hvordan godt det var med nugatti og banan da men) Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Spiste en sånn pannekake i Hellas en gang, da jeg var 7 år eller noe. Jeg spydde. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Perfecta: husker det var noe sånt plott i The Skeleton Key. De gamle tok over kroppene til de unge, elns? Lenge siden jeg så den Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er definitvt ikke den, men takk for svar. Tittelen begynner på det "the", etterfulgt av ett ord på 4 bosktaver. Husker ikke mer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det husker jeg at jeg levde på i bulgaria. Pannekaker med noe nugatti-lignende også banan. Fy faen så godt det var! Her i Norge er alle så kjedelige. Kjøper du pannekake i en kiosk i Norge spør de bare ''syltetøy eller sukker?'', Mens i Bulgaria hadde de en liste med ting (ikke at jeg gadd å se på den etter at jeg fant ut hvordan godt det var med nugatti og banan da men) Får man kjøpt pandecager på kiosker i Norge? Hvor bor du hvor slik genialitet finnes? :O Personlig foretrekker jeg pandecagene mine enten med chilibønner og potet, eller med blåbærsyltetøy, bacon og sukker Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 i japan kjøpte jeg no greier som så ut som frityrstekt ting i pølsebrød, men det var potet Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva forventet du at "ting" skulle være? En mus? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 det så ut som om det var noe kjøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg