Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gir deg 70% sjans for å feile totalt Jann-Ove. Så fri undervisning er farlig, fordi man lett driter i eller glemmer forelesninger og stryker med glans på eksamen til slutt. Da har du kasta bort MYE penger.

Derfor er det bedre å fullføre mens det er gratis og delvis obligatorisk

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
basscock, jeg hadde glatt dratt på Lady GaGa, jeg kjøpte CDen da den kom, men hørte bare på Paparazzi til jeg ble lei :p

I starten av sommerferien fant jeg igjen CDen og hørte mer på den og fant ut at jeg likte det :p

Er jeg plutselig basscock? :p Og har du vurdert innleggelse? :ohmy: Jeg fikk traumer etter at jeg bodde med to berter som satte blandt annet den dritten og all annen typisk The voice-piss på full guffe mens de stod på badet, som var rett under mitt rom med tynne vegger, og fiksa seg foran speilet i timesvis hver bidige dag. Var en god lettelse når jeg flytta ut! :)

Lenke til kommentar

Jeg har en hemmelig drøm (ooooops, nå er den ikke hemmelig lenger) om verdensherredømme. Det første jeg skal gjøre er å få alle i hele verden til å stille seg i en alfabetisk spiral rundt jorda etter navn. Problemet er: Skal de stå etter fornavn - etternavn eller etternavn - fornavn (og i så fall skal det være etternavn - fornavn - mellomnavn eller etternavn - mellomnavn - fornanvn?)?? Jeg er i det hele tatt ganske usikker. Noen synspunkter?

Endret av Major_Tom
Lenke til kommentar
Selvfølgelig må du stille opp folket etter høyde. Det blir unøyaktigheter om du skal bruke navn, flere alfabeter og flere måter å gjøre om fra et til et annet osv. Da er høyde myyye mer nøyaktig.

Selvfølgelig!! Da kan jeg sette av noen milliarder dollar til å få forskere til å utvikle 100% nøyaktige lasermålere. Ingen mennesker er jo nøyaktig like høye ;)

EDIT: Da må kanskje skinning være et møst. folk med afro ser jo mye høyere ut en de er f.eks.

Tror jeg sover på deg jeg ;)

Endret av Major_Tom
Lenke til kommentar

Bare som et lite hint: rent praktisk bør du da kommandere menneskeheten til å gjøre latterlige ting som ikke krever at de flytter mye på seg. Da har du også fordelen av at lyset går fort og internett er tilgjengelig mange steder. Tenk f.eks om du gir hele verden beskjed om å stå på en fot og vifte med hendene, og 2min senere så gjør hele verden det. Når man kan ha det så gøy trenger man ikke å flytte på folket, det tar tid og er dyrt.

Neineinei, du har jo forumkafeen.

Lenke til kommentar

Her avtaler jeg med en venninne at jeg skulle komme over med første buss så skulle vi drikke før hun skal ta brasiliansk senere i dag. Også har kjerringen sovnet og slår meg med strofene "jeg ringer deg senere".

Og nå er det forsent til å sove.

Jeg lengter etter en kreftpinne, hvorfor skal de være så jævla gode?

Hva gjør folket?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Helvete !

Pappa er så jævlig uforutsigbar!

Han sa i går at vi kjører igjennom Sverige og Finland og plutselig nu sier han at vi ikke kjører der !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...