Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Er det noen som er med å bade en dag? Jeg har funnet noen fine svaberg. :innocent:

Det er jo ikke svabergene man bryr seg om når man bader, det er de rare tingene under vann. ;)

Lars, er ikke du sånn drink master? Hvordan blander man Rom og Cola så det ikke smaker HØGG? Jeg prøvde isted med Cpt Morgan Spiced gold, og litt mere cola enn rom i glasset. Smakte pyton, klarte 3 slurker så gikk det i vasken. Hjeeelp. Alle sier det er så godt.

Du må ikke gjøre sånn med Cola. :ohmy: Er sikker på at man ødelegger cola-opplevelsen for resten av livet. Sånn som jeg gjorde med fanta og sprit for lenge siden. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjer?

står det noen steder at man kommer til helvete hvis man er bitch mot den sutrete eksen sin?

bare lurer :grin:

Det kan bli et skikkelig helvete om eksen er av feil type. :p

det hadde jo faktisk vært litt gøy :love: skal passe på at neste eks ikke er fullt så boring

Lenke til kommentar

Men jeg tenkte siden det er en så klassisk drink måtte det jo være noe i det. Spiced gold er den brune, ikke den mørkeste.

Kanskje jeg brukte for mye rom..who knows. Gidder ikke kaste bort mere på å finne det ut. Rom er best uten noe oppi. Deilig ettersmak leeenge etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Men jeg tenkte siden det er en så klassisk drink måtte det jo være noe i det. Spiced gold er den brune, ikke den mørkeste.

Kanskje jeg brukte for mye rom..who knows. Gidder ikke kaste bort mere på å finne det ut. Rom er best uten noe oppi. Deilig ettersmak leeenge etter.

Agreed.

Lenke til kommentar
Lars, er ikke du sånn drink master? Hvordan blander man Rom og Cola så det ikke smaker HØGG? Jeg prøvde isted med Cpt Morgan Spiced gold, og litt mere cola enn rom i glasset. Smakte pyton, klarte 3 slurker så gikk det i vasken. Hjeeelp. Alle sier det er så godt.

Ikke bruk Spiced Gold. Problem solved :p

Så vidt jeg vet, er det vel blank rom som skal brukes, men personlig foretrekker jeg å blande med den mørke til Cpt. Morgan :)

Jeg kjører enten 40/60 rom og cola eller bare 50/50.

Du kan jo prøve med litt ferskpressa limejuice i, eller noen limeskiver.

Ooh, eller gå for en Caipirinha :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Anfall nei, men jeg aner et dårlig sluttpoeng komme.

Ikke jeg heller, men ser for meg at de slikker hverandre på nesa. :p

Skjønner for resten ikke hvordan folk vil utsette seg selv for slik drittmusikk/tortur.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...