CypheroN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg. Og jeg som har slitt ut utallige hjerneceller i fåfengte forsøk på å kommer på noe originalt! Akk og ve. Ja ja. Liste neste! Flink jente ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hei DNFK, jeg har nesten ikke vært her inne i det siste, hvorfor? - Blant annet fordi jeg har vært utendørs og trent, ja, jeg har bedrevet denne fæla "fotball-greia" alle uten liv har. Jeg kan i alle fall se ansiktene til de jeg snakker med. Fotball eier, lolz azz. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Fotball hører ikke hjemme her. Folks syn på fotball kan vi ta i en annen tråd Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg kan i alle fall se ansiktene til de jeg snakker med. Så hvorfor gikk du vekk fra dem og inn for å sitte på PC'en? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Slutte å snakke om fotball anyone? Hva gjør dere i natt? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg kan i alle fall se ansiktene til de jeg snakker med. Fotball eier, lolz azz. webcam? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Der gikk det akkurat opp for meg hvordan virus blir til.... Hvordan da? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Damn, oppkjøring imorra. Føler meg så klar som jeg bare kan bli... men sitter uansett med en guffen følelse i magen. Argh! Blanding av glede og grue! Får legge meg så jeg iallefall får litt søvn Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Fy faen så stygt rom & cola er..prøvde å blande meg en drink isted siden alle sier det er så godt. Klarte ikke få ned 3 slurker engang. Hadde i mere cola enn rom. Endret 20. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Slutte å snakke om fotball anyone? Hva gjør dere i natt? Jeg ser på 12 Angry Men nå. Spennende film Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Slutte å snakke om fotball anyone? Hva gjør dere i natt? Jeg ser på 12 Angry Men nå. Spennende film Så spennende at du sitter og skriver på forum istede for å følge med? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg var ute og gikk lang kveldstur isted, stakk innom Jafs og kjøpte en kyllingburger først. Og selvsagt måtte den gå RETT gjennom systemet og ville ut igjen, når jeg var på HELT motsatt side av byen. Holdt et unormalt høyt tempo over broa hjem, og holdt på å drite på meg i heisen på vei opp til leiligheta..for en velsignelse det var å trøkke seg ned på ramma da. Typisk at sånt skal skje når man bare vil rusle rundt og slappe av. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Slutte å snakke om fotball anyone? Hva gjør dere i natt? Jeg ser på 12 Angry Men nå. Spennende film Så spennende at du sitter og skriver på forum istede for å følge med? Så klart. Jeg gjør alltid det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Er det billigere for klær i Sverige en i Norge ?? Tenkte jeg kunne kjøpe noe klær der Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Alt er billigere i sverige. Spesielt granskog. De har mye av det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Slutte å snakke om fotball anyone? Hva gjør dere i natt? Jeg ser på 12 Angry Men nå. Spennende film Så spennende at du sitter og skriver på forum istede for å følge med? Så klart. Jeg gjør alltid det Den filmen er søren meg en klassiker. Har du DvD-Profiler btw? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Der gikk det akkurat opp for meg hvordan virus blir til.... Hvordan da? Tørr Folk dør, og hjemsøker internett i form av virus. /Tørr Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 TørrFolk dør, og hjemsøker internett i form av virus. /Tørr og atter tørr... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Var en grunn til at jeg ikke forklarte den med en gang... I haz ein undt ein halv litr Urge Endret 20. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Var en grunn til at jeg ikke forklarte den med en gang... I haz ein undt ein halv litr Urge Må være en prod. feil på den urgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg