hvorre Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Kanskje ikke på pc, men det kan være utrolig underholdende å spille FIFA med folk som faktisk KAN fotball noen ganger! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Blir så sint av å spille fifa fordi broren min slår meg alltid Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 glem ikke at tallet bakpå drakta er spillerens IQ. Hahaha! :!: Ja! Fysisk fostring, liksom! Det er jo en grunn til at man snakker om en sunn sjel i et digert/spinkelt legeme. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Freaks. Vi må stå sammen for fotballens skyld her inne! Skulle gjerne blitt med,men har varige men av å nevne det her inne, så orker ikke mer Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Gapwick: Åssen går det med Den Positive Stilen™? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Fotball hører hjemme ute i frisk luft, ikke på pc. Agreed. Kan man få lyd gjennom HDMI, når man må bruke DVI-HDMI adapter? Snakk om: https://prisguiden.no/product.php?produc...7&cat_id=30 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Buzz_Aldrin Wtf, død? Gikk for å lese litt bare, så ser jeg at han døde i dag (i går) :-S Men googler jeg navnet hans, står det ingenting om døden? edit: LOL, nå forsvant det! Endret 20. juli 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det tok bare ett minutt før noen omgjorde vandaliseringa av Buzz Aldrin-artikkelen. Wikier <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Aha! For dama og deg.. hmm.. Oldboy? Eller kanskje El Laberinto Del Fauno Det ble He's Just Not That Into You Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå står det at han er død igjen da. Watsup, sier jeg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Noen som kødder tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nei trur ikke det siden det ikke er et lydkort. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå står det at han er død igjen da. Watsup, sier jeg. Nå lever han Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ble satt rett i WTF-mode da jeg fikk vite av CypheroN at han var "død". Bra at han ikke er det da. Forbanna faggots som skal ødelegge wikiartikler, ffs. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Litt vandalisme må man tåle når man lar alle redigere en wiki. Men det er en veldig liten pris å betale i forhold til hva wikien kan tjene på at alle kan bidra fritt. Men Wikipedia er litt i særstilling siden de har så sinnsykt mange lesere. Da oppdages og rettes slik vandalisme veldig kjapt, ofte iløpet av sekunder. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Gapwick: Åssen går det med Den Positive Stilen™? Veldig dårlig! Det er overraskende vanskelig å unngå alle de velkjente klisjeene med et tema som dette. Jeg kunne gjort det enkelt og rett og slett ramset opp saker og ting jeg liker, men hvem gidder vel å lese om det? Faktum er at man på en generell basis kan si at alle liker akkurat det samme, og om man vil framkalle en reaksjon av noe slag må man provosere, ikke appellere; man lærer noen å kjenne med utgangspunkt i hva de misliker. Uheldigvis blir provokasjon som regel sett på som noe negativt, uavhengig av hva den bakenforliggende hensikten er. Klart, positivitet er akkurat det: positivt. Men hva oppnår man ved å ha positivitet som et mål i seg selv? Skaper man en grobunn for personlig utviklig, sunne personlige og profesjonelle relasjoner, et lettere sinn og en mer bekymringsfri hverdag? Sprer man glede hvor enn man går og gjør dagen litt lysere for andre som kanskje sliter litt? Lærer man å verdsette snarere enn å forakte? Så klart! Men det er liksom litt stress, da. Så, for å oppsummere: Ikke press meg, din dustemikkel. Endret 20. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Gapwick: Åssen går det med Den Positive Stilen™? Veldig dårlig! Det er overraskende vanskelig å unngå alle de velkjente klisjeene med et tema som dette. Jeg kunne gjort det enkelt og rett og slett ramset opp saker og ting jeg liker, men hvem gidder vel å lese om det? Jeg. Faktum er at man på en generell basis kan si at alle liker akkurat det samme, og om man vil framkalle en reaksjon av noe slag må man provosere, ikke appellere; man lærer noen å kjenne med utgangspunkt i hva de misliker. Uheldigvis blir provokasjon som regel sett på som noe negativt, uavhengig av hva den bakenforliggende hensikten er. Klart, positivitet er akkurat det: positivt. Men hva oppnår man ved å ha positivitet som et mål i seg selv? Skaper man en grobunn for personlig utviklig, sunne personlige og profesjonelle relasjoner, et lettere sinn og en mer bekymringsfri hverdag? Sprer man glede hvor enn man går og gjør dagen litt lysere for andre som kanskje sliter litt? Lærer man å verdsette snarere enn å forakte? Så klart!Aha. Men det er liksom litt stress, da. Så, for å oppsummere: Din dustemikkel. For negativt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hvis jeg skulle dø ung. Da skal jeg hjemsøke alle dere på diskusjon! Mohahahhaa Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) I luv ze Night! Hvis jeg skulle dø ung. Da skal jeg hjemsøke alle dere på diskusjon! Mohahahhaa Der gikk det akkurat opp for meg hvordan virus blir til.... Endret 20. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg. Og jeg som har slitt ut utallige hjerneceller i fåfengte forsøk på å kommer på noe originalt! Akk og ve. Ja ja. Liste neste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg