Fløyelsbøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hmm, jeg aner ikke. Fant en Narvesen og en eller annen matbutikk, men begge hadde stengt klokken 21 (en halvtime etter jeg gikk ut). Spiste netopp en sjokolade fra minibaren som kostet 25 kr. Hotellet har vel sikkert noe mat hvis jeg blir enda mer sulten Husk å kjøpe samme sjokolade i butikken i morgen da, og legg den i minibaren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg er glad at jeg ikke går på butikken visst jeg hadde det hadde jeg bodd på gata og tigga ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg er glad at jeg ikke går på butikken visst jeg hadde det hadde jeg bodd på gata og tigga ... jeg er glad jeg har punktum og komma på tastaturet mitt visst ikke jeg hadde hatt det så hadde det blitt vanskelig å lese hva jeg skrev eller hva mener dere det blir fort litt vanskligere å lese om man ikke bruker noen tegnsetting så husk at om du vil at andre skal lese det du skriver så bruk de tegnene du har fått utdelt norsklæreren hadde fått krampe om hun eller han så hva som foregikk på diverse forum rundt om kring nå har jeg forresten spist pizza det var veldig godt vil du ha haha du får ikke den er bare min og anfall sin Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg er litt sløv på punktum og komma. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg er glad at jeg ikke går på butikken visst jeg hadde det hadde jeg bodd på gata og tigga ... jeg er glad jeg har punktum og komma på tastaturet mitt visst ikke jeg hadde hatt det så hadde det blitt vanskelig å lese hva jeg skrev eller hva mener dere det blir fort litt vanskligere å lese om man ikke bruker noen tegnsetting så husk at om du vil at andre skal lese det du skriver så bruk de tegnene du har fått utdelt norsklæreren hadde fått krampe om hun eller han så hva som foregikk på diverse forum rundt om kring nå har jeg forresten spist pizza det var veldig godt vil du ha haha du får ikke den er bare min og anfall sin takk for at du kastet bort 1 min av livet mitt lars jeg hater deg for det jeg har også spist pizza i dag det var veldig godt kanskje alle burde skrive sånn det er jo lettere og raskere å skrive slik hvem bryr seg om andre Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Når er det forumtreffet i oslo? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Skulle det ikke være den 18.? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Skulle det ikke være den 18.? uæ! trodde det var i august en gang jeg Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå har tjenesten fått navn. HCG TV Sport+. Og eget domene: http://www.hcgtv-sport.tk/ Siden vil ikke bare inneholde de jeg listet opp istad. Alle kamper som interesser meg! Send gjerne request i Gjesteboka på nettsiden min. Takk. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Skulle det ikke være den 18.? uæ! trodde det var i august en gang jeg det er utsatt! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Trodde nerdene likte å sitte ved pc-en jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Forslag til film jeg skal sette på/laste ned skaffe. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Trodde nerdene likte å sitte ved pc-en jeg Sosialisme er hyggelig det Forslag til film jeg skal sette på/laste ned skaffe. Kingdom of heaven. Endret 20. juli 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Forslag til film jeg skal sette på/laste ned skaffe. Bowling for Columbine. Michael Moore-dokumentar på sitt beste. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Bowling for Columbine. Michael Moore-dokumentar på sitt beste. Det er nettopp det som er problemet. Forslag til noe annet. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Blood Diamond, Boondock Saints, Borat, Biler, Be Kind Rewind Lenke til kommentar
HCG Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ingen som bryr seg om tjenesten min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Sier Amerikanske folk "It wil veie more" og Norske "Det vil veie mer" ?? Satt og så på YouTube plutselig merka jeg at det va en som sa "It wil veie more". Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nei, de sier "It will weigh more". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg