Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hmm, jeg aner ikke. Fant en Narvesen og en eller annen matbutikk, men begge hadde stengt klokken 21 (en halvtime etter jeg gikk ut).

Spiste netopp en sjokolade fra minibaren som kostet 25 kr. Hotellet har vel sikkert noe mat hvis jeg blir enda mer sulten :)

Husk å kjøpe samme sjokolade i butikken i morgen da, og legg den i minibaren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg er glad at jeg ikke går på butikken visst jeg hadde det hadde jeg bodd på gata og tigga ...

Lenke til kommentar
Jeg er glad at jeg ikke går på butikken visst jeg hadde det hadde jeg bodd på gata og tigga ...

jeg er glad jeg har punktum og komma på tastaturet mitt visst ikke jeg hadde hatt det så hadde det blitt vanskelig å lese hva jeg skrev eller hva mener dere det blir fort litt vanskligere å lese om man ikke bruker noen tegnsetting så husk at om du vil at andre skal lese det du skriver så bruk de tegnene du har fått utdelt norsklæreren hadde fått krampe om hun eller han så hva som foregikk på diverse forum rundt om kring nå har jeg forresten spist pizza det var veldig godt vil du ha haha du får ikke den er bare min og anfall sin

Lenke til kommentar

jeg er glad jeg har punktum og komma på tastaturet mitt visst ikke jeg hadde hatt det så hadde det blitt vanskelig å lese hva jeg skrev eller hva mener dere det blir fort litt vanskligere å lese om man ikke bruker noen tegnsetting så husk at om du vil at andre skal lese det du skriver så bruk de tegnene du har fått utdelt norsklæreren hadde fått krampe om hun eller han så hva som foregikk på diverse forum rundt om kring nå har jeg forresten spist pizza det var veldig godt vil du ha haha du får ikke den er bare min og anfall sin

takk for at du kastet bort 1 min av livet mitt lars jeg hater deg for det jeg har også spist pizza i dag det var veldig godt kanskje alle burde skrive sånn det er jo lettere og raskere å skrive slik hvem bryr seg om andre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Sier Amerikanske folk "It wil veie more" og Norske "Det vil veie mer" ??

Satt og så på YouTube plutselig merka jeg at det va en som sa "It wil veie more". :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...