Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JohansenTurbo: Gjør du annet enn å klage her i DNFK? :p

Quakecry: Slapper av etter en tur Austevoll - Hof (via Bergen, Hønefoss og Drammen) og venter på at kjæresten skal komme hjem. :wee:

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Må få fikset en annen powered usbhub.

Her har du en :) Den er forresten 7 porter, og har en strømforsyning som har en merkestrøm på opptil 2A (noe som burde holde).

Spm. ang kjøp fra dealextreme.com kan tas på PM eller i denne tråden. De selger også mange andre ting du ikke har bruk for for en slikk og ingenting. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Hun trengte noen hint i blandt i begynnelsen, men nå klarer hun seg helt alene. Tror jeg skal lære henne opp til å bli fullbarka nerd tilslutt. <3

Javel. :p

Da har jeg runda portal, it's hard to overstate my satisfaction. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg gleder meg til Sverige turen siden vi skal bare kjøre gjennom der for og komme til Alta :)

Litt som en handletur ;)

Da skal jeg kjøpe CSS, Monster Energy, Boost og masse godteri :woot:

Lenke til kommentar

:D<----KLIKK!

Nå holder jeg på å lage en liten ''tjeneste'' kalt ''HCG TV Sport+''.

Der kommer jeg til å sette opp når fotballkamper begynner. Lagene er United, LFC, City, Arsenal og Madrid.

Kommer link snart. :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært å trent med Immortal på øret, også kommer jeg hjem til broren min som har LAN ...

Bare drittmusikk som "I'm blue dabba-di-dabba-DIE!!"-remix :hm:

Saks, nettkabel, lan, bråslutt?

De har jo fortsatt hverandre å koble seg til. ;) Er det ikke det LAN-drier seg om?

Stikker avgårde til min kjære nå. :love: Ikke forvent å se meg her før langt ut på natt, evt. i morgen. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Får håpe Portal 2 er minst like bra da. Hadde egentlig ikke sett for meg at det kom til å komme en 2-er, men jeg gleder meg. :p

Stemmer for Natrich sitt forslag btw.

Lenke til kommentar

Alt er stengt på en vanlig mandag? Da har du ikke lett lenge nok..må da være EN RIMI eller bensinstasjon eller storkiosk et sted der oppe. Minibar er jo dyrere enn alle de tilsammen uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hmm, jeg aner ikke. Fant en Narvesen og en eller annen matbutikk, men begge hadde stengt klokken 21 (en halvtime etter jeg gikk ut).

Spiste netopp en sjokolade fra minibaren som kostet 25 kr. Hotellet har vel sikkert noe mat hvis jeg blir enda mer sulten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...