L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Noen som har prøvd sånn kullsyremaskin som du får kjøpt? Blir resultatet noe bra? Resultatet varierer fra epic win til epic fail. Det kommer an på hva du bruker som basis. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva mener du med basis Lars? Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 hvilket produkt du vil "kullsyrere" Eks: saft, vann etc Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) http://www.nettavisen.no/utenriks/article2671431.ece Wheelman? "Den svenske trygdekassen mistenker at en 33 år gammel mann har utgitt seg for å være rullestolbruker og på den måten fått tre millioner kroner i støtte til assistenter. Politiet har framskaffet bilder som kunne tyde på en mirakuløs helbredelse. De viser mannen gående, uten hjelpemidler. Trygdebedrageri, hevder Försäkringskassan, svenskenes svar på Aetat. Mannen selv sier bildene ble arrangert fordi han ønsket å skjule sitt handikap, skriver Dagens Nyheter i sin nettutgave." Endret 20. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Men håper det er vedt det. OCZ-NIA kommer i posten i morgen. Det blir gøy å styre pc-en med hjernen Si ifra om det funker brukbart da. Vurderer en sånn selv. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hola forumfolks! Skjer rundt i Norge eller hvor nå enn dere befinner dere i verden? Selv sitter jeg og laster opp bilder fra Gothiacup og hører på "I Love College" mens jeg tar livet med knusende ro og gleder meg til neste helg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg har fåttt dama hekta på Portal. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Portal er win da. gogo anfall! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hun trengte noen hint i blandt i begynnelsen, men nå klarer hun seg helt alene. Tror jeg skal lære henne opp til å bli fullbarka nerd tilslutt. <3 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Noen som har prøvd sånn kullsyremaskin som du får kjøpt? Blir resultatet noe bra? Resultatet varierer fra epic win til epic fail. Det kommer an på hva du bruker som basis. Kan tenke meg at det er for godt til å være sant Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hahaha, Dette ser dumt ut. Nå har jeg en jævla stor kabelklyse av usb-kabler, koblet til en skjerm som fungerer bare som usb-hub. Skjermen står der nede i gulvet, avskrudd, som klysens midtpunkt. Jeg må få gjort noe med dette Må få fikset en annen powered usbhub. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324169 Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå har jeg vært å trent med Immortal på øret, også kommer jeg hjem til broren min som har LAN ... Bare drittmusikk som "I'm blue dabba-di-dabba-DIE!!"-remix Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hun trengte noen hint i blandt i begynnelsen, men nå klarer hun seg helt alene. Tror jeg skal lære henne opp til å bli fullbarka nerd tilslutt. <3 Go Lars! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg har et langt stykke å gå før hun synes det er like morsomt som meg å programmere Cisco og sånt via CLI. Men jeg skal nok få det til. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Gryterett: litt av greia er at vanlige hubber ikke fungerer. Må ha en powered hub, og det å få tak i en rimelig powered usb-hub som gir stabil spenning er ikke lett. Dessuten er slike hubber litt dyre. Da får heller lillebror kjøpe en til meg sånn at han kan få tilbake skjermen min som han låner Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 trur jeg må starte på klatring ellerno sånt... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Nå har jeg vært ute og lagt taksteiner på en "hytte" som bygges. Hva med dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Gleder meg i mårra skal vi kjøre gjennom Sverige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg